GUZA OKO KOJE SE LOME KOPLJA

CNN je brinula samo reakcija udruženja za borbu protiv raka

Arhiva11.04.10, 20:14h

Niko se nije žalio na stražnjicu. Samo je CNN upozorio da bismo mogli imati problema s udruženjima za borbu protiv raka jer se u spotu preporučuje izlaganje suncu - otkrio je predsjednik Hrvatske turističke zajednice Niko Bulić. Sve dok spot nije prikazan na sastanku vladina Povjerenstva za pripremu turističke sezone

guza1‘Primjedba, a ne naredba’ premijerke Jadranke Kosor da iz promidžbenog spota Hrvatske turističke zajednice  valja izbaciti sada već znameniti kadar ženske stražnjice izazvala je pravu buru reakcija i komentara, kako onih koji se s predsjednicom hrvatske Vlade slažu tako i onih koji misle da je promašila metu.

Sve istaknute feministice složne su u ocjeni da takvom sadržaju nema mjesta u spotu, osobito zato što je riječ o projektu koji je financiran državnim novcem, ali premda u pravom malom ratu internetskih komentatora frcaju teze s obje strane spektra, ipak blago prevladavaju mišljenja da u spotu nema ničega vulgarnog ili seksističkog.

Takvoga je stava i predsjednik Hrvatske turističke zajednice Niko Bulić, koji kaže da ga reakcija premijerke Kosor nije iznenadila iako osobno smatra da žensku stražnjicu ne bi trebalo ukloniti iz spota.

- Ona je ipak autorica Zakona o ravnopravnosti spolova i u tom kontekstu raumijem njezinu osjetljivost - rekao je Bulić. Na pitanje što misli bi li premijerka na isti način reagirala da je u spotu umjesto ženske prikazana muška stražnjica, rekao je da ne zna.

- Da sam ja radio spot, u njega bih osim žene svakako stavio i jednog muškarca s lijepim torzom - rekao je Bulić, koji je najavio da će se sljedeći tjedan sastati s autorima koji su pristali razmotriti promjene, što je potvrdio i Luka Duboković, direktor agencije BBDO koja je radila spot.

- U stalnom smo kontaktu s HTZ-om i razmišljamo o opcijama za eventualni zamjenski kadar. Imamo razne verzije i promjena ne bi predstavljala veliki problem niti bi dodatno koštala. Za nas taj spot nije seksistički, ali dopuštamo da postoje primjedbe i razlike u mišljenjima. Ta scena od tri sekunde ne može se promatrati izvan konteksta jer je cijeli spot jedna priča - poručio je direktor BBDO-a.

Za HTZ je napravljeno je šest spotova, a ženska guza koja je zasmetala premijerku Kosor pojavljuje se samo u jednoj od verzija spota “Recepti za savršen odmor”. Niko Bulić je dodao da druge, nama konkurentske zemlje u svojoj turističkoj promidžbi puno agresivnije koriste žensko tijelo te da je spotove odobrilo sedmeročlano povjerenstvo HTZ-a, a strane televizijske kuće nisu imale značajnijih primjedbi.

(Jutarnji.hr, DEPO/eb)


Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook