Nominovane kompanije, ukoliko žele učestvovati u Izboru, trebaju popuniti aplikacijski formular koji su Fondacija Mozaik i Agencija MaŠta razvile u saradnji sa IFC (International Finance Corporation). Spisak nominovanih kompanija, kao i aplikacijski formular se nalaze na web stranici www.dobro.masta.ba.
Dostavljene aplikacijske formulare će pregledati članovi Prvostepene komisije, koju čine predstavnici medijskih kuća i CSR eksperti, te proglasiti do 18 finalista Izbora. Po proglašenju finalista DOBRO'11, uslijedit će verifikacione posjete tokom kojih komisija provjerava da li su tačne informacije navedene u aplikacijskim formularima. Vrhovna komisija donosi konačnu odluku o pobjednicima Izbora, a zasjeda na dan svečane ceremonije.
Kategorije Izbora su: briga o okolišu, korporativna filantropija sa četiri podkategorije (privatne kompanije, državne kompanije, finansijske institucije i mala i srednja preduzeća), korporativno upravljanje i društveno odgovorne prakse.
Korporativna društvena odgovornost predstavlja posvećenost kompanija ka etičnom ponašanju uz nastojanje da doprinesu održivom ekonomskom razvoju, poštujući ljude, zajednicu, društvo i okolinu u kojoj djeluju i na koju imaju uticaj. Cilj kampanje je upravo društvenog karaktera i nastoji motivirati kompanije u BiH da se aktivnije uključe u brigu o okolišu, radnicima i društvenoj zajednici.
(DEPO/dg)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook