Prema prodajnim izvještajima na Starom kontinentu prodaja Hyundai vozila u mjesecu aprilu je porasla za nevjerovatnih 28,4% u odnosu na isti mjesec godinu dana ranije. Uspjeh je još i veći ako se zna da je cjelokupna prodaja u Europi u mjesecu aprilu pala za 4,1%. U prva četiri mjeseca Hyundai bilježi porast od 5,6%, dok ukupno europsko tržište bilježi pad od 2,7%, prema podacima ACEA-e (europska udruga proizvođača automobila).
Ako se sagleda struktura Hyundai prodaje po modelima, vidljivo je da su najprodavaniji prvi predstavnici »i generacije« modeli i30, i20 i i10, ali ne zaostaje mnogo niti popularni SUV ix35. Hyundai je u Europi ukupno prodao 132.464 vozila, a samo u mjesecu aprilu 34.125 vozila.
Uz odličnu prodaju na europskom tržištu Hyundai bilježi i globalni rast (9,2%), ali i veliki rast na tržištu Bosne i Hercegovine (+32%) u prva četiri mjeseca.
Pokazuje se još jedanput da je kriza na neki način »pomogla« Hyundai-u jer kupci više cijene svoj novac i pametnije ulažu. Kupovinom Hyundai vozila uvijek dobijaju mnogo (dizajn, oprema, performanse, sigurnost, garancija ...), a često i najviše na tržištu ukoliko se pažljivo analizira odnos uloženo/dobijeno.
Podsjećanja radi, Hyundai je prije četiri godine pokrenuo veliku kampanju na Starom kontinentu sa modelima iz europske »i generacije« (i30, i20, i10 ...). Modeli su prilagođeni zahtjevnim europskim kupcima, njihovim navikama i potrebama. Za veliku ekspanziju Hyundai-a u Europi uz kvalitet Hyundai vozila zasigurno su zaslužna velika ulaganja u promociju i oglašavanje, ali i ulaganja u europsku tvornicu u Češkoj i razvojni centar u Njemačkoj. Hyundai-u u Europi danas pripada 2,8% tržišnog učešća sa tendencijom konstantnog povećanja (2010.: 2,6% tržišno učešće).
S obzirom da je Hyundai najbrže rastuća marka u svijetu, očekivati je nove inovacije i ideje u bližoj budućnosti baš kao što glasi i posljednji Hyundai slogan: New.Thinking.New.Possibilities.
(DEPO/dg)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook