Knjižare su od nas tražile da časopis omotamo u neprozirne folije ako ih i dalje mislimo prodavati kod njih, kaže Skye Parrott, kreativni direktor Dossiera
Na naslovnici je crno-bijela art fotografija mladog Andreja, raskopčane košulje te s kosom uvijenom u viklere. Čini se kako je to za američku knjižaru bilo previše.
- Tražili su da časopis omotamo u neprozirne folije, ako ih i dalje mislimo prodavati kod njih. Objašnjenje je otprilike bilo da, iako znaju da je Andrej muškarac, izgleda kao žena - govori Skye Parrott, kreativni direktor i suosnivač Dossiera, koji smatra kako će se na taj način smanjiti prodaja časopisa.
- To je samo gol muškarac na naslovnici, što se stalno objavljuje bez da ga se prekriva folijom. Nije slučajno da su to od nas zahtijevali samo u Americi. Mislim da je ljudima bilo neugodno zbog te igre spolova jer Andrej u tijelu izgleda kao muškarac, a u licu kao žena i u obje je varijante prekrasan. Ja mislim da je naslovnica upravo zbog toga zanimljiva - rekao je Parott.
Podsjetimo, Andrej Pejić, 19-godišnjak bosanskog porijekla koji od malih nogu živi u Australiji, postao je iznimno poznat nakon kampanje koju je odradio za Jean Paul Gaultiera. Njegov androgeni izgled omogućio mu je već mnogo revija prestižnih dizajnerskih imena, a hvale ga i ugledni svjetski modni magazini.
Večernji/DEPO PORTAL/a.k.
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook