KMAG je oštetio kupce jer im je navodio da im je servisni interval svakih 15.000 km, a ne kako to u servisnim knjižicama piše, i kako je u Europskoj uniji, svakih 30.000 km, zbog čega nekoliko desetaka kupaca KIA EV 6 elektro automobila u Hrvatskoj ne može koristiti uslugu KIA Charge.
Nedavno je Škoda zbog sličnog problema u Njemačkoj morala vratiti novac svim kupcima kojima je dokusurilo da voze auto s navigacijom koja ne radi i koju ne mogu popraviti.
Josipa Borić Novosel još pred godinu dana pokrenula je postupak protiv KMAG-a, ovlaštenog uvoznika i sad napokon ima satisfakciju:
– Ako se ne dogovorimo s KMAG-om, sigurno ćemo ih tužiti - kazala je Borić Novosel.
Iz KMAG-a su se uporno odupirali prihvaćanju odgovornosti da su kupcima prodali nešto što su reklamirali i što njihovi automobili uopće nemaju.
Za sada će biti kažnjeni kaznom koja ne može za pravnu osobu premašivati 15.000 eura, no od kazne je važnija spoznaja kako su kupcima KIA vozila sada posve otvorena vrata da potraže, i to uspješno, zadovoljštinu na hrvatskim sudovima, prenosi Indikator.
(DEPO PORTAL/ad)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook