Proteklog je vikenda u Dubrovniku održan prvi Keune Family Manifest, globalni event koji je okupio Keuneove najbolje svjetske brend ambasadore, salone, hair styliste i influencere, među kojima su bile i Iva Radić i Teuta Mesaroš. Keune Family Manifest je prestižno trodnevno okupljanje koje su predvodili vlasnik i predsjednik George Keune te Eelco Keune, Keuneov CEO. Posjetioci su imali priliku učestvovati u aktivnostima od kojih su neke: pool party, BBQ party, sunrise yoga, te ručak u starom gradu. Okupljanje je ovo velike Keune porodice koja je još jednom pokazala kvalitet i posvećenost svim svojim članovima.
- Keune Family Manifest je u prekrasnom Dubrovniku okupio najbolje frizerske profesionalce iz cijelog svijeta, našu globalnu Keune porodicu. Oduvijek smo posvećeni izgradnji najboljeg partnerstva i pružanja podrške svojim partnerima i zaista uživam u svakom susretu s tom nevjerojatnom zajednicom stručnih i talentovanih ljudi - izjavio je George Keune, vlasnik i predsjednik Keune Haircosmeticsa.
Keune Style u Revelinu
Ovom je prilikom svjetski kozmetički div Keune lansirao Keune Style, novu liniju proizvoda za profesionalno stilizovanje kose. Nova linija proizvoda Keune Style predstavljena je uz gala veče na glamuroznom showu i frizerskoj reviji u tvrđavi i klubu Revelin, jednom od najboljih 100 klubova na svijetu. Gosti su imali priliku uživati u muzici profinjenog gudačkog benda, dinamičnim nastupima plesne grupe i očaravajućim plesom na svili. Keune Family Manifest bio je pravi pokazatelj stila, inovacije i luksuza, ostavljajući neizbrisiv dojam na sve prisutne.
Svoje su frizerske kreacije pokazala tri vodeća Keuneova globalna ambasadora: Boris Obreški, Luke Benson i Mark van Westerop. Fokus je bio na stilizovanju, a ambasadori su pokazali vještine u modernim, trendy, futurističkim frizurama i još jednom pokazali kako Keune svojim proizvodima pomiče granice i postavlja trendove u svijetu hairstylinga. Priliku da svojim kreacijama upotpune i istaknu spektakularni hair styling dobili su Juraj Zigman, hrvatski dizajner svjetskog glasa koji odijeva brojne slavne zvijezde i hrvatski dizajnerski dvojac Klisab, koji su za ovu priliku posebno dizajnirali kreacije za više od 35 modela.
U sklopu Keune Family Manifesta i predstavljanja Style linije, održan je i masterclass na kojem su novu liniju proizvoda Keune Style predstavili Mark van Westerop i Kanso akademija, a predavanje o businessu održao je Karl De Witte.
Linija razvijena u saradnji s frizerima i naučnicima
Keune u novoj paleti proizvoda Keune Style kombinuje sastojke visoke efikasnosti, etičku formulaciju i najnovija naučna dostignuća. Kao nositelj prestižnog certifikata B Corp kojim se vrednuje društveni i ekološki uticaj kompanije, Keune novom linijom veganskih i cruelty-free proizvoda još jednom potvrđuje svoju posvećenost održivosti i društvenoj odgovornosti.
Revolucionarne formule proizvoda Keune Style redefinišu standarde stilizovanja kose. Razvijene su u saradnji sa naučnicima, kao i frizerima iz najboljih svjetskih salona, poznatim po kreiranju spektakularnih lookova za Saint Laurent, Louis Vuitton, Pradu i mnoge druge. U posljednje dvije godine, Keune je učestvovao na svim svjetskim fashion weekovima s najpoznatijim stilistima, od kojih je jedan i Eugene Souleiman, kako bi dobili uvid u potrebe top stilista i razvili najbolje proizvode u styling kategoriji. Oslanjajući se na stoljetnu tradiciju naučne inovacije u profesionalnom stilizovanju kose, Keuneovi su vrhunski naučnici kreirali liniju za transformativne rezultate koji se vide i osjete.
Revolucija u profesionalnom stilizovanju kose
Nova paleta proizvoda za stilizovanje kosi daje volumen, štiti je, definiše, zaglađuje i dodaje teksturu, a svi proizvodi su pogodni za kombinovanje, miješanje i slojevitost. Nova linija Keune Style osigurava vidljivu transformaciju kose koristeći tehnologiju poput Bond Fusera za zaštitu od topline do 230°C i prebiotika koji doprinose zdravlju vlasišta.
Kako bi dodatno poboljšao korisničko iskustvo, Keune je cijeloj liniji proizvoda Style redizajnirao ambalažu. Novi proizvodi, osim što su vrlo funkcionalni i odlično izgledaju, imaju i novi luksuzni miris koji nadopunjuje vrhunske performanse svakog proizvoda.
Veganske i cruelty-free formule i odgovorno poslovanje
Keune je duboko predan etičkim principima i vođen visokim vrijednostima. Cijela nova kolekcija Keune Style je cruelty-free, odnosno bez okrutnosti prema životinjama. Keune je ponosan i na veganski pečat koji nose svi proizvodi osim Restylera. Razlog tome je činjenica da su alternativni sastojci bili inferiorni i nisu udovoljavali Keuneovim visokim standardima kvalitete.
Kao nositelji B Corp certifikata, Keune ispunjava najviše standarde društvene i okolišne odgovornosti. Njihovo je djelovanje posvećeno stvaranju boljeg svijeta za buduće generacije, od nabave održivih sastojaka pa sve do smanjenja karbonskog otiska.
- Iza nas su 104 godine iskustva, a nauka je još od osnivanja bila u centru svega što radimo. Uvijek proizvodimo bez okrutnosti prema životinjama i održivo pa je samim time ponos smo što smo nagrađeni B Corp certifikatom još i veći. Raditi prave stvari na pravi način oduvijek je u našoj DNK. Upravo takva je i naša nova kolekcija Keune Style - izjavio je Eelco Keune, CEO Keune Haircosmeticsa.
Novi Keune Style proizvodi dostupni su u odabranim Keune frizerskim salonima, Keune Hair Point trgovini i na webshopu.
Stoljetna tradicija
Keune je omiljeni svjetski brend za kosu koji se, osim kvalitetom koja nas oduševljava, može pohvaliti održivim pristupom poslovanju i proizvodima koji su svi 100 posto bez okrutnosti prema životinjama. U svoje 104 godine postojanja, Keune je postao sinonim za izvrsne proizvode za lijepu, zdravu i njegovanu kosu i omiljeni izbor frizerskih profesionalaca širom svijeta.
Keune je vjeran poslovni partner frizerima, predan izgradnji održive budućnosti za generacije koje dolaze. Nikad ne testira na životinjama, ima vegansku liniju proizvoda, brine o održivosti, o ljudima i o planetu, a svi proizvodi razvijeni su i proizvedeni s pažnjom, ljubavlju i strašću u Keuneovom sjedištu Soestu u Nizozemskoj.
Promotivni sadržaj
(DEPO PORTAL/ad)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook