Koliko zakon štiti potrošače

'Prevareni građani': Zašto moraju izdvajati 1,5 KM za proviziju? Jesu li komunalna preduzeća dužna imati svoje naplatne centre?

Biznis Klub13.05.24, 09:07h

'Prevareni građani': Zašto moraju izdvajati 1,5 KM za proviziju? Jesu li komunalna preduzeća dužna imati svoje naplatne centre?
"Građani su prevareni, ali nemaju kome da se žale jer Zakon o zaštiti potrošača u BiH ima manjkavosti, ne tretira te probleme"

 

 


Zakon o zaštiti potrošača u Bosni i Hercegovini postoji, a koliko on ne štiti potrošače pokazuje i to da jedno komunalno preduzeće može ukinuti svoje blagajne, gdje su građani mogli plaćati račune, i usmjeriti ih na plaćanje u pošte gdje kod plaćanja računa građani moraju izdvajati 1,5 KM za proviziju.


To je u Kantonu Sarajevo slučaj sa KJKP Vodovod i kanalizacija koje je prošle godine do 1. maja zatvorilo blagajne i saopćilo da građani mogu ubuduće račune plaćati u pošti bez provizije. Međutim, ove godine od 3. maja građani moraju plaćati proviziju kod plaćanja računa, jer Vodovod i kanalizacija nema para da plaća proviziju za korisnike, a s druge strane neće ponovo otvoriti svoje blagajne.


- Građani su prevareni, ali nemaju kome da se žale jer Zakon o zaštiti potrošača u BiH ima manjkavosti, ne tretira te probleme. Oni su ukinuli naplatu usluga putem svojih blagajni i preusmjerili potrošače na plaćanje u poštama, a sebi ukinuli troškove. Ne može potrošač tu ništa. Kod nas je star zakon i nemamo se kome žaliti. Sada je RS donio svoj zakon, a Federacija priprema svoj, tako da će se mnoge stvari regulisati. Komunalna preduzeća su našla svoju računicu. Jedino da građani plaćaju račune elektronskim putem gdje su provizije po računu manje, 30 ili 60 feninga - pojašnjava za Faktor Redžo Omerbašić, predsjednik Udruženja potrošača Posavskog kantona.

 

(DEPO PORTAL/ad)


Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook