SRETNA ONA - SRETNI VI

Doktorica otkriva kako da svoju vaginu učinite ‘sretnom‘, ali i koja voćka podiže libido i garantuje orgazam?

ŽENA iN19.12.21, 17:27h

Doktorica otkriva kako da svoju vaginu učinite ‘sretnom‘, ali i koja voćka podiže libido i garantuje orgazam?
Čini se da u današnje vrijeme svi pričaju o vaginama, od raznih celebrityja do kolumnista i seksologa. No, ono što je najvažnije jest kako se o njima brinemo

 

.


U tu svrhu britanska liječnica dr. Omon Imohi je na TikToku podijelila video sa savjetima kako da brinete o vagini i učinite je sretnom.


Evo njezinog popisa:

 

  • Koristite lubrikant.
  • Nemojte zaboraviti koristiti prezervative s novim partnerom.
  • Nosite pamučno donje rublje.
  • Ne propuštajte redovito obavljati Papa test. Jedite hranu koja je dobra za vaginu.
  • Zlatno pravilo: Mokrite nakon seksa.
  • Budite oprezni prilikom vožnje bicikla.
  • Perite gaćice deterdžentom koji ne sadrži mirise.
  • Uvijek se nakon nužde brišite u smjeru od naprijed prema nazad.
  • Za pranje intimne zone ne koristite parfumirana sredstva za pranje. Redovito radite Kegelove vježbe.
  • A sve to zbog toga što sretna vagina znači da ćete i vi biti sretniji.


Koja je hrana dobra za vaginu?


Vaša prehrana utječe gotovo na sve, od menstrualnog ciklusa do raspoloženja. Stoga konzumiranje pravih namirnica za vaginalno zdravlje može pomoći u tome da sačuvate svoju vaginu zdravom i funkcionalnom.

 

  • Brusnice pomažu protiv infekcija mokraćnih puteva.
  • Jedite više batata za plodnost.
  • Probiotici donose više dobrih bakterija i u područje vagine, a ne samo u crijeva.
  • Biljne masti su korisne za bolju cirkulaciju i jaču spolnu želju.
  • Jabuka je dobra za orgazme - jabuke naime imaju puno antioksidanta i polifenola koji stimuliraju bolju prokrvljenost intimnih dijelova tijela
  • Soja pomaže u smanjenju razine estrogena.
  • Avokado je koristan za bolju vlažnost i za odgovarajuću razinu estrogena.
  • Zeleno lisnato povrće može smanjiti vaginalnu suhoću.


Kegelove vježbe


Kegelove vježbe ili vježbe za dno zdjelice uključuju ponavljano stezanje i opuštanje mišića u tom području. Da pojasnimo, radi se o mišićima kojima kontrolirate zadržavanje mokraće.

 

(Živim.hr/DEPO PORTAL/ad)

 

 

 



Komentari - Ukupno 9

NAPOMENA - Portal Depo.ba zadržava pravo da obriše neprimjereni dio ili cijeli komentar bez najave i objašnjenja. Mišljenja iznešena u komentarima nisu stavovi redakcije web portala Depo.ba!
Prikaži još