Država sve bliža drugom lockdownu

Panična kupovina: Nijemci ponovno počeli ubrzano prazniti police s toalet-papirom

Biznis Klub16.10.20, 12:29h

Panična kupovina: Nijemci ponovno počeli ubrzano prazniti police s toalet-papirom
Upozorenje premijera pokrajine Bavarske Markusa Soedera da je zemlja bliža drugom lockdownu nego što bi bilo ko želio priznati među Nijemcima je refleksno potaknulo potrebu za snabdijevanjem toaletnim papirom i dugotrajnim proizvodima

 

 

Kad se početkom godine pandemija koronavirusa proširila Evropom, toaletni papir preko noći je od uobičajene kućanske potrepštine postao cijenjena roba pa su, usred naglog porasta broja novozaraženih, Nijemci u zadnjih par dana ponovno počeli ubrzano prazniti police s ovom higijenskom potrepštinom.

 

S obzirom na to da je u Njemačkoj u petak, drugi dan zaredom, zabilježen rekordan dnevni porast broja novozaraženih - 7334, a umrle su 24 osobe i da je prvi put od početka epidemije broj novih slučajeva u jednome danu premašio 7000, trgovački lanci Lidl i Aldi zamjećuju blagi porast potražnje za određenim proizvodima.

 

Sve se više kupuje toaletni papir

 

Čini se da bojazan od ponovnog lockdowna njemačke kupce potiče na ponovni "Hamsterkauf" (paničnu kupnju).

 

"Trenutno u trgovinama primjećujemo blagi porast potražnje za određenim proizvodima poput toaletnog papira", rekao je glasnogovornik trgovačkog lanca Aldi Süd za njemački magazin WirtschaftsWoche.

 

Upozorenje premijera pokrajine Bavarske Markusa Soedera da je zemlja bliža drugom lockdownu nego što bi bilo ko želio priznati među Nijemcima je refleksno potaknulo potrebu za snabdijevanjem toaletnim papirom i dugotrajnim proizvodima.

 

I iz Lidla kažu da su u nekim dijelovima zemlje uočili povećanu potražnju za higijenskim proizvodima, no lanci poput Rewea, DM-a i Kauflanda još nisu zamijetili promjenu.

 

Trgovački lanci javljaju da panična kupovina nije potrebna

 

Uprkos izvještajima o praznim policama, oba trgovačka lanca ističu da panična kupovina ni u kojem slučaju nije potrebna.

 

"Nakon pražnjenja polica kojemu smo svjedočili ranije ove godine, pozornije nego ikada dosad pratimo promjene u potražnji za nekim proizvodima kako bismo osigurali da našim kupcima ničega ne nedostaje", rekao je glasnogovornik Aldija.

 

I iz Lidla su potvrdili da su ovaj put dobro pripremljeni za situacije s kojima su se suočili u proljeće, kad su u cijeloj zemlji u kratkome roku rasprodana sredstva za dezinfekciju, toaletni papir i tjestenina te da su u stanju "brzo reagirati da bi se zalihe dovoljno brzo popunile ako potražnja bude povećana".

 

 

(DEPO PORTAL, BLIN MAGAZIN/md)

 

 


Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook



Komentari - Ukupno 4

NAPOMENA - Portal Depo.ba zadržava pravo da obriše neprimjereni dio ili cijeli komentar bez najave i objašnjenja. Mišljenja iznešena u komentarima nisu stavovi redakcije web portala Depo.ba!