- Obzirom da se ponašanje klijenata u današnjem vremenu mijenja veoma brzo i mi kao Banka koja pokreće promjene na tržištu se moramo razvijati u skladu s tim, te smo započeli projekat prilagođavanja naših poslovnica digitalnom načinu rada. U preuređenim poslovnicama, koje su dobile naziv iPoslovnice, klijentima nudimo efikasnije usluge korištenjem naprednih tehnoloških rješenja čime unaprijeđujemo njihovo iskustvo u poslovanju s nama - izjavio je Karlheinz Dobnigg, predsjednik Uprave Raiffeisen banke te dodao:
- Klijentima u iPoslovnicama će biti na raspolaganju digitalna rješenja kao i zaposlenici koji će im pomoći u rješavanju složenih transakcija. Ujedno, želim istaći da klijenti u svim Raiffeisen poslovnicama sada mogu otvoriti tekući račun i aktivirati Mobilno bankarstvo za samo jedan dan.
Deset poslovnica Banke u Sarajevu od početka jula svoje usluge pruža klijentima prema novom konceptu poslovanja, a kojem će u narednom periodu biti prilagođen rad i drugih poslovnica.
Ovo praktično znači da prilikom dolaska u poslovnicu klijente dočekuje zaposlenik koji ih upućuje ka odgovarajućem bankaru u poslovnici ili rješava njihove upite. Također, prezentuje klijentima digitalne servise banke, upućuje ih na korištenje ovih usluga te ih educira i pomaže im u slučaju poteškoća.
Na ovaj način te uz korištenje bankomata, poslovanje s gotovinom u poslovnici će biti smanjeno, kao i vrijeme koje klijenti provode na šalteru da bi obavili transakcije.
iPoslovnice su dostupne na sljedećim lokacijama u Sarajevu: Centar, Skenderija, Unitic, Grbavica, Ciglane, Alipašina, Stari Grad, Titova, te Pale. Više informacija dostupno je na www.raiffeisenbank.ba.
Promotivni sadržaj
(DEPO PORTAL/BLIN MAGAZIN/ad)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook
Komentari - Ukupno 3
NAPOMENA - Portal Depo.ba zadržava pravo da obriše neprimjereni dio ili cijeli komentar bez najave i objašnjenja. Mišljenja iznešena u komentarima nisu stavovi redakcije web portala Depo.ba!