Jadranka grupa s otoka Lošinja, Hrvatska jedno je od vodećih hotelijersko-trgovačkih društava u Hrvatskoj, koja već više od 70 godina uspješno posluje u hotelijerstvu, kampingu i trgovačkoj djelatnosti na otocima Cresu i Lošinju.
Grupa broji 800 stalnih zaposlenika, a s obzirom na sezonski karakter poslovanja, Grupa u sezoni zapošljava još oko 800 sezonskih djelatnika što ju čini najvećim poslodavcem na otocima Lošinju i Cresu. Ključne vrijednosti koje Jadranka grupa potiče kod svojih zaposlenika su izvrsnost, poštenje, pouzdanost, dosljednost, komunikativnost i timski rad.
U specijaliziranoj usluzi koju nudimo u svim svojim objektima ključno je visoko educirano osoblje s razvijenim znanjima i vještinama u hotelijerstvu, ugostiteljstvu i trgovini. Sagledavajući postojeće stanje na tržištu rada i poteškoće s kojima se poslodavci diljem zemlje suočavaju, jedan od prioriteta nam je osiguranje čim bolje kvalitete života sezonskih radnika; osiguranje kvalitetnog i adekvatnog smještaja za djelatnike. Istodobno našim zaposlenicima želimo pružiti poticajnu radnu okolinu i našu otočku zajednicu kao socijalnog i ekološki odgovornog partnera.
Izuzetan napor ulažemo u razvijanje pozitivne radne atmosfere, kontinuirano usavršavanje naših djelatnika te unapređenje uvjeta rada i poštovanje kolektivnog ugovora. Gradimo put u kojem su rad i zadovoljstvo povezani. Ono što nas čini specifičnima je to što želimo razvijati dugoročnu priču, dakle želimo kadrove koji će ostati na otoku i ući u stalni radni odnos i koji će pritom imati odlične uvjete.
Potičemo djelatnike kroz sve faze, od stipendiranja preko zapošljavanja, pratimo njihove plaće, rezultate i zadovoljstvo, usavršavamo ih i educiramo s ciljem razvoja karijere. Grupa Jadranka kao poslodavac, pored ugovorene naknade za rad, radne odjeće i obuće, sezonskim zaposlenicima s prebivalištem izvan otoka osigurava smještaj i obroke (bez umanjivanja plaće). Troškovi sanitarnog pregleda i prijevoza se također refundiraju.
Snažan je naglasak na edukaciji i obuci djelatnika koja se odvija tijekom cijele godine, što rezultira i visokom razinom zadovoljstva gostiju, a na što nas obvezuje i razina visokih 5 zvjezdica gostoprimstva i usluge koju nudimo. Obuka i edukacija zaposlenika organizira se putem in–house radionica, kroz praktične treninge i teoretska predavanja koje vode naši interni, ali i vanjski stručnjaci. Na edukacije zaposlenika godišnje se ulažu višemilijunski iznosi.
Što nudimo zaposlenicima?
- Posao u inovativnom i poticajnom okruženju
- Stjecanje iskustva uz iskusne i stručne mentore
- Kontinuirana, godišnja, grupna osposobljavanja u svim odjelima
- Specifična individualna osposobljavanja (batler, concierge, somelijer…)
- Uključivanje u program nagrađivanja
- Mogućnost trajnog zaposlenja
- Razvoj karijere ka specijalističkim voditeljskim pozicijama
- Potporu u daljnjem formalnom obrazovanju (fakultet, magisterij i sl.)
U Jadranka grupi iznimno cijenimo motiviranost, znanje i iskustvo svakog zaposlenika.
Pozivamo sve zainteresirane, ambiciozne i željne novih radnih izazova da na našoj stranici http://www.jadranka.hr/karijere pogledaju popis otvorenih natječaja i prijave se te postanu dio našeg tima.
Promotivni sadržaj
(DEPO PORTAL/BLIN MAGAZIN/ad)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA - Portal Depo.ba zadržava pravo da obriše neprimjereni dio ili cijeli komentar bez najave i objašnjenja. Mišljenja iznešena u komentarima nisu stavovi redakcije web portala Depo.ba!