otvorena i posljednja dionica

Pogledajte kako izgleda obnovljena Karaula

Hronika23.11.19, 18:28h

Pogledajte kako izgleda obnovljena Karaula
Okončanjem ove faze radova, ukupna dionica skraćena je za 3 km a učesnici u prometu dobili su 4,5 km moderne ceste sa tri trake od kojih je jedna traka predviđena za kretanje sporih vozila

 

Završetkom III faze izvođenja radova na magistralnoj cesti M-18 Tuzla – Sarajevo, dionica Kladanj – Podpaklenik, kompletirani su svi radovi na izgradnji prijevoja Karaula.

 

Ovime je otvorena i posljednja dionica na ovome prijevoju i stavljena na upotrebu učesnicima u prometu.

 

Kompletan projekat rekonstrukcije ove dionice izvodio se u tri faze te je obuhvatio izgradnju mostova M11 i M12, izgradnju tunela Karaula ukupne dužine 902 m i trase ispred i iza tunela (1195 m), te izgradnju dodatnog dijela trase dužine 1,5 km i mostova M13 i M14. Ukupna vrijednost projekta je 38,9 mil. KM.

 

Okončanjem ove faze radova, ukupna dionica skraćena je za 3 km a učesnici u prometu dobili su 4,5 km moderne ceste sa tri trake od kojih je jedna traka predviđena za kretanje sporih vozila. Ukupna niveleta saobraćajnice spuštena je za 120 m što je vrlo značajno za odvijanje prometa na prijevoju Karaula, pogotovo u zimskim uvjetima.

 

Novootvorenu dionicu posjetila je i ekipa N1. Kako sve to izgleda, pogledajte OVDJE

 

(N1, DEPO PORTAL, BLIN MAGAZIN/MR)

 


Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook



Komentari - Ukupno 7

NAPOMENA - Portal Depo.ba zadržava pravo da obriše neprimjereni dio ili cijeli komentar bez najave i objašnjenja. Mišljenja iznešena u komentarima nisu stavovi redakcije web portala Depo.ba!
Prikaži još