Francuski turisti preko Bookinga su unajmili vilu na Hvaru. Tamo su stigli u nedjelju, 18. kolovoza, no dočekalo ih je - gradilište.
Naime, Francuskinja Julie na Twitteru je objavila snimku i opisala situaciju u kojoj su se našli.
"Vila za 10 osoba koju smo platili 6420 eura je prevara. Nakon što smo kontaktirali korisničku službu Bookinga, ponudili su nam povrat novaca u roku od 10 dana ili bukiranje druge vile na naš trošak. Tako smo se našli u Splitu bez smještaja i bez rješenja za problem", napisala je Julie.
Francuzi nazvali broj navodnog vlasnika lažne vile
Fotografije dotične hvarske vile Felipe na Twitteru je objavila Parižanka Chloé Melin, koja je svoju stranu priče iznijela francuskom listu Le Parisien.
Ispričala je što se događalo nakon što su došli na lokaciju na kojoj je trebala biti vila, a zapravo ih je dočekalo samo prazno zemljište i gradilište.
"Dočekalo nas je polje usred ničega. Na odlasku smo otišli do susjeda da se raspitamo jer smo mislili da možda imamo krivu adresu. Osjećali smo se uistinu poniženo. Onako sami na ulici, ne želimo to ni najgorem neprijatelju", rekla je Melin.
Kazala je kako su pokušali nazvati kontakt broj osobe koja je na Bookingu bila navedena kao iznajmljivač.
"Bio je to nepostojeći broj, nitko nam se nije javio", rekla je.
Vila se i dalje iznajmljuje na internetu
Oglas za lažnu vilu na Bookingu je, nakon što je priča dospjela u medije, izbrisan.
No na internetu se i dalje mogu pronaći tragovi tog oglasa. Tako se može vidjeti da je u opisu stajalo da vila ima bazen, vrt, bar, pet soba i pet kupaonica. Također je stajalo da vila ima jacuzzi, dječje igralište, roštilj i terasu. Reklamirala se i blizinom hvarskoj luci, kazalištu i Trgu Svetog Stjepana. U oglasu je stajalo i da se vila iznajmljuje od 27. maja ove godine.
Iako lažna vila na Bookingu više nije dostupna, i dalje se pod istim imenom i na istoj lokaciji iznajmljuje na jednoj od stranica za iznajmljivanje smještaja.
Naravno, postavlja se i pitanje koliko je još turista iznajmilo nepostojeću vilu.
Što se prevarenih francuskih turista tiče, nakon višestrukih poziva Booking.com im je ponudio povrat novca kroz deset dana.
"U neku ruku su priznali svoju odgovornost u tome da su preko svoje platforme omogućili prevarantima da posluju. Nadali smo se da će Booking biti zabrinut zbog svog imidža i bolje reagirati, ali nažalost to se nije dogodilo", dodala je Melin.
Dobili odgovor iz Bookinga
Index je danas dobio odgovor iz Bookinga.
"Postojimo zbog naših korisnika i uvijek se izrazito trudimo omogućiti im nevjerojatna iskustva na putovanjima. U rijetkim slučajevima kad se dogodi neočekivana situacija, naša služba za korisnike dostupna je 0-24 kako bi pružila podršku na sve moguće načine. Iskreno nam je žao zbog poteškoća koje su zatekle ovu grupu turista.
To definitivno nisu iskustva kakva želimo našim korisnicima, pa smo iz tog razloga osigurali potpun povrat novca za napravljenu rezervaciju, pokrili troškove prijevoza na novu lokaciju i ponudili dodatan iznos kao znak dobre volje.
Smještajni objekt o kojem je riječ uklonjen je s naše stranice. Svakodnevno provodimo stotine tisuća rezervacija koje rezultiraju predivnim iskustvima korisnika iz cijelog svijeta i to je cilj kojem smo u potpunosti predani.
Neprestano optimiziramo čvrsto postavljene mjere sigurnosti kako bismo zaštitili naše korisnike i partnere te ozbiljno pristupamo procesu verifikacije svih naših objekata. Uz brojne provjere koje se obavljaju kako bi se verificirali smještajni objekti prije nego što im se dopusti oglašavanje na našoj platformi imamo i tim koji svakodnevno prati, otkriva i blokira sumnjive aktivnosti na Booking.com-u, a sve u skladu s najvišim tehničkim standardima.
U veoma rijetkim slučajevima kada se pojavi razlog za sumnju u određeni smještajni objekt, odmah detaljnije istražujemo taj slučaj i poduzimamo potrebne mjere.
Naša služba za korisnike neprestano je dostupna korisnicima ako imaju ikakva pitanja ili im je potrebna podrška", poručuju iz Bookinga.
Lutali su Splitom u potrazi za smještajem
Kako piše Le Parisien, francuski turisti su u nedjelju ostali bez smještaja lutajući Splitom. Nakon što su platili jedno noćenje u hotelu za prvu večer, odlučili su pronaći novu vilu na samoj lokaciji, uz uvjet da smještaj, vlasnici i agencija posluju prema strogo definiranim uvjetima.
Dvoje turista ipak su se morali vratiti u Francusku jer nisu imali dovoljno novaca, a i Melin je već potrošila više od 1000 eura zbog troškova avionske karte i nepostojećeg smještaja. Objavila je i kratak video u kojem na cesti u Splitu skupljaju novce za ostanak. Unatoč tome, planira u Hrvatskoj ostati do kraja augusta.
"Svi smo u Hrvatsku došli s džeparcem namijenjenim za izlaske, restorane i pića, ali taj novac niko od nas nije planirao potrošiti za traženje smještaja u zadnji čast. Volimo izlaske i baš zato smo odabrali Hvar za svoju destinaciju. Morat ćemo se prilagoditi jer smo dobro ekipa i dobro se razumijemo", rekla je Melin za Le Parisien.
(Index.hr, DEPO P'ORTAL, BLIN MAGAZIN/md)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA - Portal Depo.ba zadržava pravo da obriše neprimjereni dio ili cijeli komentar bez najave i objašnjenja. Mišljenja iznešena u komentarima nisu stavovi redakcije web portala Depo.ba!