Tako impresivnu brojku najpopularnija društvena mreža je dosegla u samo šest godina. Od studentskog projekta smišljenog u domu u Harvardu, Fejsbuk je postao najpopularnija stranica na internetu, koja zarađuje milijarde dolara.
Vašington Post je stvari stavio u perspektivu navodeći kako se radi o "jednakom broju ljudi koji žive u SAD-u, Japanu i Njemačkoj. Ili u dva Meksika i Brazilu".
Rendi Cukerberger, direktor marketinga Fejsbuka, rekao je u intervjuu za Ol Tings Didžital, kako kompanija namjerava proslaviti svoj uspjeh s "Fejsbukovim pričama", kolekcijom priča iz stvarnih života korisnika.
"Kad nam je postalo jasno da ćemo doseći 500 miliona članova, htjeli smo to proslaviti drukčije. U prošlosti, sve se radilo o brojkama, ali sada smo shvatili da imamo priliku slaviti naše članove", rekao je.
Korisnicima sa savjetuje da odu na stranicu Juzr Storis i u 420 znakova ili manje opišu kako je Fejsbuk utjecao na njihov život. Priče će tada biti organizirane po geografskoj lokaciji i temama.
(BLIN/eb)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook