FOTO / RADOVI PRI KRAJU

Krajem ljeta autocestom od Zenice do vrata Hecegovine

Hronika15.07.14, 15:23h

Krajem ljeta autocestom od Zenice do vrata Hecegovine
Direktor Javnog preduzeća Autoceste Federacije BiH (JP Autoceste FBiH) Ensad Karić izjavio je da su radovi na koridoru 5-C, na dionici Tarčin - Sarajevo zapad u završnoj fazi, te da očekuje da će cijela dionica biti završena za dva mjeseca.

 



- Već u septembru imat ćemo spojena 'vrata Hercegovine' sa Zenicom, uključujući i tunel '1. mart' - izjavio je Karić prilikom obilaska dionice Tarčin - Sarajevo zapad koji je to preduzeće danas organiziralo za medije.



Karić je istakao da se radi o veoma zahtjevnoj dionici, te da se na prvih pet kilometara autoceste od Tarčina prema Lepenici, nalazi više od četiri kilometra tunela. Također, tu se nalaze i tri petlje, mnogo mostova, vijadukta.



- Na ovoj veoma zahtjevnoj dionici, jednu trećinu od ukupno 20 kilometara čine tuneli - kazao je Karić.



Naveo je da će radovi biti završeni prije ugovorenog roka i u okviru ugovorenih vrijednosti.



- Sve će biti u okviru budžeta i potpisanih ugovora, prije završetka isteka ugovora. Čitava dionica od Tarčina do Sarajeva zapad koštat će nešto manje od 700 miliona KM i to će biti ispod ugovorenih vrijednosti - rekao je Karić.

 

autoput-tarcin2



Ilustrirao je da će putovanje od Tarčina do Zenice trajati onoliko koliko je nekada trebalo da se prođe samo kroz naselje Stup u Sarajevu.


Ovaj izuzetni strateški saobraćajni projekt za BiH sastoji se od tri poddionice: Sarajevo zapad - Lepenica (10,1 km), Lepenica - Suhodol (5,5 km) i Suhodol - Tarčin (4,6 km). Radove izvodi renomirana turska kompanija Cengiz Insaat.



Više od 2.000 radnika iz 20-ak domaćih kompanija direktno je angažovano u izgradnji, a aktivna mehanizacija na gradilištu broji više od 300 kamiona, više od 100 građevinskih mašina, te više setova tunelske opreme.



Izvršni direktor za projektovanje i građenje JP Autoceste FBiH Jasmin Bučo izdvojio je da je tunel "25. novembar“ na ovoj dionici koji je dug gotovo tri kilometra, izuzetno kompleksan projekt i da je sličan tunelu "1. mart".



- Tunel je kompleksan s aspekta sigurnosti. Sistemi sigurnosti unutar tunela i protupožarni sistemi urađeni su u skladu s posljednjim evropskim direktivama jer se radi o panevropskom koridoru - dodao je Bučo.



Novinari su obišli objekte na dionici -  petlja Tarčin, tunel Grab, tunel 25. novembar, tunel Vis, mostove M2 i M1, tunel Igman, tunel Gaj, vijadukt Šamin Gaj, čeono naplatno mjesto Sarajevo zapad, vijadukt Gladno Polje i petlja Sarajevo zapad.

(FENA/dg)


Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook