NAKON DESET GODINA

U promet puštena Sarajevska zaobilaznica duga 9 kilometara

Hronika26.06.14, 21:18h

U promet puštena Sarajevska zaobilaznica duga 9 kilometara
Večeras je u blizini vijadukta Vlakovo direktor Javnog preduzeća ''Autoceste FBiH'' Ensad Karić u promet pustio devet kilometara dugu dionicu Sarajevo sjever -Sarajevo zapad.

 

 

Za Sarajevo kao najvažnije i najveće prometno čvorište u državi otvaranje autoceste na Sarajevskoj zaobilaznici znači rješenje saobraćajnih gužvi.

 

- Puštanje u promet autoceste na Sarajevskoj zaobilaznici za nas je mnogo više nego puštanje u promet još jedne završene dionice. Građani Sarajeva, Bosne i Hercegovine su dugih deset godina strpljivo čekali ovaj trenutak. Ovih devet kilometara omogućava da se na ulazu u grad smanje gužve i da sam grad Sarajevo rasteretimo od nepotrbnih saobraćajnih gužvi - kazao je prilikom otvaranja direktor JP "Autoceste FBiH" Ensad Karić.

 

Na otvaranju su, inače, bili prisutni ministri iz Vijeća ministara, visoki dužnosnici Vlade Federacije BiH, predstavnici diplomatskog kora kao i brojne javne ličnosti iz kulturnog i političkog života u Bosni i Hercegovini. Sve njih svojim nastupom zabavljale su dječiji hor "Princess krofne" i mladi pjevač Haris Ćato.

 

Ova dionica poznata je i kao "lot 3 a" kojom će se povezati izgrađena autocesta sa dionicom u izgradnji Vlakovo - Tarčin s jedne strane i Sarajevo sjever - Zenica jug s druge strane, a puštanjem u promet ove dionice moći će se ići autocestom od Zenice do Vlakova, bez ulaska u grad Sarajevo.

 

otvaranje-sarajevske-obilaznice


Ukupna investicija radova je 36,8 miliona KM. Novčana sredstva za izgradnju osigurana su iz vlastitih sredstava Javnog preduzeća "Autoceste FBiH".

 

- U rekordnom vremenu uradili smo eksproprijaciju i ostale predradnje potrebne za izgradnju. I evo nas za deset mjeseci sa rješenjem na koje se čekalo deset godina - istakao je Ensad Karić.

 

Direktor JP "Autoceste FBiH" na otvaranju se zahvalio najprije radnicima koji su pokazali stručnost, sposobnost i predanost poslu, potom federalnoj zakonodavnoj i izvršnoj vlasti na ekspeditivnosti u vezi sa donošenjem zakone koji su omogućili brži i produktivniji rad na Koridoru Vc.

 

- Naglašavam da izgradnja autoceste kroz BiH nije ničiji politički program, već je to ekonomski projekat koji će donijeti svim građanima BiH bržu i lakšu komunikaciju kako unutar BiH tako i van njenih granica - kazao je Ensad Karić.

 

Ukupno, autocesta na Sarajevskoj zaobilaznici donosi mnogo pozitivnih pomaka - zapošljavanje građevinske operative, povećanje protočnosti i prije svega sigurnost saobraćaja te poboljšanje kvalitete življenja, jer su postavljanji bukobrani u blizini stambenih objekata, te ozelenjavanje koridora uz zaobilaznicu.

 

Cestarina na autocesti na Sarajevskoj zaobilaznici neće se naplaćivati.

(FENA/dg)


Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook