Prvi broj ovog magazina odštampan je u julu 1997. na 32 stranice. Sada, jubilarni dvobroj pojavit će se sa novim logotipom na 160 stranica, u osvježenom vizuelnom identitetu, dok su za ovaj broj pripremljeni mnogi sadržaji za zaljubljenike u IT industriju.
- Ponosimo se ovim jubilejom, koji nam je prilika da se zahvalimo svim našim saradnicima, partnerima i drugim medijima sa kojima sarađujemo punih 13 godina - ističe Sanel Šarić, marketing manager magazina INFO-a i dodaje kako je do sada preko stotinu autora sarađivalo na tekstovima koji se objavljuju sa ciljem informiranja stručne javnosti, ali i onih kojima je IT hobi o najaktuelnijim dešavanjima na informatičkom tržištu.
- Kada smo počinjali, nismo ni slutili da ćemo doći do ovog jubileja, te da će se INFO toliko unaprijediti i postati zaista respektabilan magazin u svom domenu - ističe Goran Milić, glavni i odgovorni urednik.
- U našoj zemlji u kojoj informatika i Internet nisu dovoljno razvijeni, veliki je izazov uređivati novinu koja treba da donese uvijek nešto novo, te u isto vrijeme držati korak sa svjetskim standardima, ali i potrebama bh. publike - ističe Milić i dodaje da vjeruje da je, kroz testiranja preko 2.000 komada hardvera i 1.000 različitog softvera, INFO postao relevantan izvor informacija u ovoj oblasti.
Idući u korak sa konkurencijom, posebno iz susjednih zemalja, već od 16. broja kao stalni dodatak za čitatelje INFO je uvijek nudio zanimljivi CD, koji je s vremenom postao DVD, a zatim i dual layer DVD.
- Iako je priča o INFO-u počela iz entuzijazma i hobija, s vremenom smo dokazali da smo uspješan domaći proizvod, koji svojoj publici, ali i poslovnim partnerima nudi visok kvalitet svih segmenata magazina - informacija, dizajna, kvalitete papira i pakovanja. Na ovaj način vjerujemo da će to kontinuirano znati prepoznati i naši čitaoci, ali i poslovni partneri - zaključio je Šarić i pozvao sve zainteresirane da pogledaju i redizajnirani web sajt www.info.ba koji nudi najnovije vijesti iz IT svijeta.
(DEPO/dg)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook