Članovi mreže "In Place of War" iz Australije, Konga, Njemačke, Kosova, Palestine, Srbije, Šri Lanke, Sudana, Velike Britanije i drugih država, okupili su se u Prištini da bi diskutirali o teatru u kriznim područjima, te odnosu između teatra, nacije i nacionalizma u konfliktnim i postkonfliktnim društvima, saopćeno je iz MESS-a.
- Sa zadovoljstvom sam s kolegama iz cijelog svijeta podijelio svoja iskustva iz teatra iz godina opsade Sarajeva, koje mi nazivamo Teatar pod opsadom - istaknuo je Mustafić, napominjući da su učesnici konferencije ostali zapanjeni činjenicom da je u tom periodu Sarajevo imalo više od 100 premijera.
On je kazao da su, slijedeći osnovni cilj konferencije da propituje koliko umjetnost može u kriznim vremenima pomoći preživljavanju i preskočiti granice, svi bili razočarani što od svih pozvanih gostiju jedino kolege iz Palestine nisu bile u prilici doći, jer im to nisu dopustile izraelske vlasti.
- To još govori koliko su snage nasilja i fašizma jake svugdje u svijetu i da, nažalost, umjetnost na takvim mjestima biva poražena - zaključio je Mustafić.
Konferenciji su prisustvovali i studenti umjetničkih akademija s Kosova i ugledni gosti poput direktorice Centra za kulturnu dekontaminaciju iz Beograda Borke Pavičević i reditelja i profesora iz Prištine Fadila Hysaja.
Mreža "The In Place of War: Teatar, Predstava, Ratna istraživanja i praksa" zajednička je inicijativa za akademsko i praktično istraživanje uloge, funkcije i utjecaja teatra i scenskih umjetnosti u mjestima oružanog sukoba.
(FENA/dg)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook