Ove godine se sprovelo na 14 jezika i uključilo više od 32 hiljade ljudi u 16 evropskih zemalja. Primarni fokus istraživanja je da otkrije kojim evropskim brendovima evropski potrošači najviše vjeruju i da prikaže njihovu percepciju nominiranih brendova. Sva pitanja vezana za brend su otvorenog tipa čime omogućavaju ispitanicima da nominiraju bilo koji brend koji odaberu. U 10 godina, od kada se vrši, u istraživanjima je učestovalo više od 247.000 Evropljana u 19 zemalja i UNIQA je kontinuirano birana za brend kojem se najviše vjeruje u Austriji od kada se istraživanje vrši.
S druge strane, UNIQA Osiguranje u BiH također nastavlja sa uspjesima, pa je tako već treću godinu zaredom osvojilo prestižni Superbrands status kao najbolji brend osiguranja u BiH i u 2010. godini. Riječ je o priznanju koje UNIQA-u svrstava na listu vodećih tržišnih marki u BiH, a svjedoči o prepoznatljivosti, reputaciji, kvaliteti, pouzdanosti i dosljednosti branda UNIQA. Inače, organizacija Superbrands neovisni je i globalni autoritet na području brendinga, prisutna u 84 zemlje širom svijeta te provodi veliki broj aktivnosti koje uključuju promociju i imenovanje iznimnih robnih marki kao i promociju samog brandinga. Ekspertno vijeće koje je glasalo ove godine činili su respektabilni pojedinci iz marketinga, medija, brendinga i iz različitih branši biznisa, ali i potrošači kojih je ove godine glasalo čak 25.000 u online procesu glasanja.
(DEPO/ak)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook