U spotu se pored članova benda pojavljuje i impresivan broj domaćih glumaca, Tatjana Šojić, Amra Kapidžić, Aleksandra Seksan, Marija Omaljev, Nađa Pušilo, Muhamed Jamaković, Damir Kustura, Emir Fejzić i Enes Salković.
Režiju spota potpisuje Nihad Vranić, inače basista Karne-a, dok je scenario grupni uradak svih članova benda.
Kostimografiju i scenografiju uradila je Jasna Hadžimehmedović-Bekrić, šminku i masku Samra Jažić, a frizure Mersiha Ismanagić. Snimatelji su bili Dario i Boris Pušić, montažu potpisuje Elvedin Zorlak, grafičke efekte i obradu slike Alan Savić, a organizator i pomoćnik režije bila je Elma Bektašević.
Realizaciju spota pomoglo je Narodno pozorište Sarajevo, koje je za ovu priliku ustupilo kostime iz vlastitog fundusa.
U razgovoru s Feđom Isovićem, poznatim bh. scenaristom i bubnjarem grupe Karne, saznali smo da bend muziku stvara bez ikakvog plana i redoslijeda.
- Teško nam se organizovati s obzirom da svi imamo mnogo drugih obaveza, a i Goran (Navojec op.a.) nije često u Sarajevu. Mi smo bend bez dugoročnih planova. Jedino što zasad mogu potvrditi jeste da je u pripremi spot i za naš drugi singl 'Vidi hin šta rade' koji se dotiče predstojećih izbora, izjavio je Isović za DEPO portal.
Isović je ovom prilikom ekskluzivno najavio i predstojeću živu svirku benda Karne koja će 24. jula biti održana u klubu FisKultura (ex Bock).
- Nastup u Bocku je već dogovoren, novi spot je u pripremi, a i naš prvi album 'Nekontrolisana mržnja i kontrolisani bijes' trebao bi biti završen do kraja godine', ukratko je Isović rezimirao predstojeće planove benda.
Bend Karne, čiji je moto 'alkoholom protiv svirke', nastao je 2010. u Sarajevu 'iz potrebe članova benda da se neartikulisano oglase po svim nevažnim pitanjima'.
Karne čine Miraj Grbić, Ervin Buševac Širli , Alen Pilav, Nihad Vranić, Feđa Isović, te hrvatski glumac Goran Navojec.
Spot za pjesmu 'Pokušavam da shvatim jazz' ujedno je i prvi službeni video uradak ove neobične i nesvakidašnje muzičke pojave na bh. sceni.
(DEPO/em)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook