AUTOCESTE FBIH ODGOVARAJU NA NAPADE FEDERALNE TELEVIZIJE

Naručenom hajkom pod patronatom SDA želite obezvrijediti jedan od najuspješnijih projekata u državi!

Arhiva22.02.13, 14:29h

Povodom prioga emitovanog i programu Federalne televizije BiH, JP Autoceste FBiH d.o.o. Mostar uputilo je reagiranje u kome, između ostalog, tvrdi da se radi o naručenim medijskim napadima koje ova tv kuća vodi protiv direktora Ensada Karića i ovog preduzeća

Koridor Vc - Hercegovina/ Foto: Vecernji.hr"Unatoč našega maksimalnog truda i pokušaja da nam rad bude transparentan i dostupan javnosti, često smo meta naručenih medijskih napada koje vodi FTV protiv direktora Ensada Karića i JP Autoceste FBiH", tvrdi se u priopćenju iz Javnog poduzeća Autoceste FBiH.

Vjerovatno naručioci i tvorci tih napada ne znaju da se može raditi, stvarati i napredovati bez prevara, smutnji i laži.

Višemjesečnom i naručenom hajkom pokušava se obezvrijediti jedan od rijetko uspješnih projekata u poslijeratnoj BiH. Sve se radi pod pokroviteljstvom SDA i njihovim nezadovoljstvom što u posljednih 20 godina nisu uspjeli ono što smo mi ostvarili za dvadeset mjeseci.

Mi ćemo, nažalost, i ubuduće biti prinuđeni da, radi građana, uspješne projekte na cestogradnji prezentiramo u marketinškim minutama FTV-a jer su vaše programske minute predviđene samo za SDA klevete i laži.

Odlučili smo da se obratimo javnosti i iznesemo određene činjenice.

Ensad Karić

"Unatoč našega maksimalnog truda i pokušaja da nam rad bude transparentan i dostupan javnosti, često smo meta naručenih medijskih napada koje vodi FTV protiv direktora Ensada Karića i JP Autoceste FBiH", tvrdi se u priopćenju iz Javnog poduzeća Autoceste FBiH.

Kada smo došli na čelo JP Autoceste FBiH d.o.o. Mostar, zatekli smo 37 kilometara izgrađene autoceste i dva gradilišta. Javnosti dobro poznato gradilište Tunel Vijenac bilo je u potpunom zastoju i kolapsu. Pred sam kraj mantada predhodne Uprave Autocesta FBiH i prethodne Vlade Federacije BiH raskinut je Ugovor s propalom slovenačkom kompanijom SCT i ekpresno je dodjeljen Ugovor, takođe slovenačkoj kompaniji Primorju, koja je bila pred stečajem. Nakon stečaja i kompanije Primorije u kratkom roku smo naplatili bankarske garancije od 11,2 miliona eura i obeštetili domaće kompanije koje su radile kao podizvođači. Sad posao na probijanju tunela Vijenac ide predviđenom dinamikom i radove izvršava konzorcij domaćih kompanija.

Problem nam je predstavljalo nepostojanje zakonske reguative koja se odnosi na izgradnju autoceste kao i nedostatak projekata za dalje građenje. Poseban problem nam predstavlja pogrešna procjena finansijskih vrijednosti radova, za određene dionice, za koje su već odobrena sredstva.

Takođe, odavno odobrena sredstva međunarodnih kreditora nisu bila korištena za izgradnju autoceste, pa smo zbog toga plaćali i zatezne kamate i bespovratno izgubili tri godine grace perioda na ove kredite.

Uporedo sa rješevanjem ovih problema krenulo i sa izgradnjom određenih dionica.

Završili smo 10 kilometara autoceste za 10 mjeseci. Sklopili smo šest novih ugovora i u izgradnji u ovom trenutku imamo 37 kilometara autoceste. U pregovorima i odabiru izvođača radova ulagali smo maksimalne napore kako bi angažovali domaću građavinsku operativu. To je bio način da se uposli domaća radna snaga i da se pomogne domaćim građavinskim firmama „da stanu na svoje noge“ i pokušaju vratiti nekadašnji zavidni ugled u oblasti građavine.

Tokom ove godine imat ćemo u izgradnji dodatnih 18 kilometara autoceste. Do 2014. godine će biti u funciji preko 100 kilometra autoceste. Domaća operativa je angažovana na skoro svim dionicama ili kao glavni izvođači ili kao partneri u izgradnji.

Svoj rad trenasparentno iznosimo javnosti i više puta smo pozivali i medije i sve zainteresovane oko izradnje autoceste da dođu na naša gradilišta i vide kako i na koji način radimo.

Još jednom pozivamo sve medije da, umjesto što u svojim tekstovima i prilozima iznose neistine i tako pokazuju veliko neznanje, neinformiranost i nepoznavanje nadležnosti i rada JP Autoceste FBiH dođu na naša gradilišta i upoznaju se sa radom i problemima sa kojima se susrećemo u našem radu i o tome objektivno informišu bosanskohercegovačku javnost. JP Autoceste FBiH, su spremne na saradnju i dijalog. Svaka dobronamjerna sugestija i argumentovana kritika su dobrodošle. Naručenim, neistinitim tekstovima i reportažama novinari narušavaju prije svega svoj dignitet, a i daju pogrešnu sliku javnosti", stoji u priopćenju iz Javnog poduzeća Autoeste Federacije BiH d.o.o. Mostar.


Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook