Pored Euroasfalta, kao lidera konzorcija, na izgradnji tunela su angažovane i bh. ?rme - ŽGP Sarajevo, Hidrogradnja Sarajevo, Entea Sarajevo i Butmir Sarajevo.
Ukupna dužina tunela, kada bude izgrađen, bit će skoro tri kilometra. Direktor Ramić je kazao da je od 3.000 metara dosad iskopano u lijevoj cijevi 2.820 metara i u desnoj cijevi 2.570 metara. Vremenske prilike, po njegovim riječima, ne utiču na dinamiku radova.
-Fizičko probijanje tunela očekujemo početkom marta 2013., a konačni završetak prve faze do kraja aprila - kazao je Ramić.
Tunel će biti opremljen najsavremenijom opremom, a put između Sarajeva i Zenice skratit će za četiri kilometra.
Ramić navodi da je Euro-Asfalt na Koridoru 5-C kao glavni izvođač, osim na tunelu Vijenac, angažovan i na dionicama Drivuša - Gorica i Kravice - Bijača, te kao partner na dionici Vlakovo -Tarčin.
- Na projektima Koridora radi za nas oko 1.700 radnika, dio kao partneri u konzorciju i dio kao podizvođači - dodao je Ramić.
Euro-Asfalt d.o.o. je danas kompanija sa 370 zaposlenih i sa dugogodišnjim internacionalnim iskustvom.
Što se tiče poslova u inozemstvu, Ramić je izdvojio projekt glavne uprave policije u Abu Dhabiju (UAE), i naglasio da su angažirani i na različitim projektima u Njemačkoj.
Inače, JP Autoceste FBiH objavilo je početkom januara javni poziv za dostavljanje ponuda za drugu fazu izgradnje tunela Vijenac. Druga faza obuhvata radove na konstrukciji kolovoznih traka, unutrašnje betonske oplate tunela, kao i završne asfaltne radove na prilazu tunelu.
Prvi automobili trebaju proći kroz tunel na proljeće 2014. godine.
(FENA/em)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook