RADOVI SE ODVIJAJU 'PUNOM PAROM'

Na tunelu Vijenac radi više od 300 radnika u tri smjene

Arhiva14.02.13, 12:32h

Na tunelu Vijenac, jednom od najvećih građevinskih objekata na trasi autoputa na Koridoru 5-C, radi više od 300 radnika u tri smjene - izjavio je za Agenciju Fena direktor Euro-Asfalta Hamed Ramić

tunel vijenac

Pored Euroasfalta, kao lidera konzorcija, na izgradnji tunela su angažovane i bh. ?rme - ŽGP Sarajevo, Hidrogradnja Sarajevo, Entea Sarajevo i Butmir Sarajevo.

Ukupna dužina tunela, kada bude izgrađen, bit će skoro tri kilometra. Direktor Ramić je kazao da je od 3.000 metara dosad iskopano u lijevoj cijevi 2.820 metara i u desnoj cijevi 2.570 metara. Vremenske prilike, po njegovim riječima, ne utiču na dinamiku radova.

-Fizičko probijanje tunela očekujemo početkom marta 2013., a konačni završetak prve faze do kraja aprila - kazao je Ramić.

Tunel će biti opremljen najsavremenijom opremom, a put između Sarajeva i Zenice skratit će za četiri kilometra.

Ramić navodi da je Euro-Asfalt na Koridoru 5-C kao glavni izvođač, osim na tunelu Vijenac, angažovan i na dionicama Drivuša - Gorica i Kravice - Bijača, te kao partner na dionici Vlakovo -Tarčin.

- Na projektima Koridora radi za nas oko 1.700 radnika, dio kao partneri u konzorciju i dio kao podizvođači - dodao je Ramić.

Euro-Asfalt d.o.o. je danas kompanija sa 370 zaposlenih i sa dugogodišnjim internacionalnim iskustvom.

Što se tiče poslova u inozemstvu, Ramić je izdvojio projekt glavne uprave policije u Abu Dhabiju (UAE), i naglasio da su angažirani i na različitim projektima u Njemačkoj.

Inače, JP Autoceste FBiH objavilo je početkom januara javni poziv za dostavljanje ponuda za drugu fazu izgradnje tunela Vijenac. Druga faza obuhvata radove na konstrukciji kolovoznih traka, unutrašnje betonske oplate tunela, kao i završne asfaltne radove na prilazu tunelu.

Prvi automobili trebaju proći kroz tunel na proljeće  2014. godine.

(FENA/em)


Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook