„Ovaj projekat za nas je značajan iz mnogo razloga. Prije svega, sve što je važno za zajednicu u kojoj poslujemo, važno je i nama. Takođe, kvalitet naše hrane i usluge, te ambijent i atmosfera kojim svakodnevno posvećujemo pažnju kako bi naši gosti bili zaista zadovoljni dolaskom u naš restoran, dio su turističke ponude Banjaluke i Republike Srpske i važno nam je da ta ponuda, koja je zaista bogata, bude predstavljena na dobar način,“ rekla je Desanka Landauer, marketing menadžer McDonald's Banjaluka.
Iako svjetski brend, McDonald's Banjaluka je domaća kompanija koja želi učestvovati u izgradnji pozitivnog i privlačnog imidža Republike Srpske, u očuvanju svih intelektualnih vrijednosti bogate istorije i tradicije ovih prostora, te izgradnji svježih i savremenih potencijala koji mogu obezbijediti prosperitetniju budućnost.
Dio poslovne strategije McDonald's Banjaluka je aktivno uključenje u život lokalne zajednice, osluškivanje potreba ljudi koji žive na području Banjaluke i Republike Srpske i podrška odgovorima na te potrebe u skladu sa smjernicama McDonald's kompanije na globalnom nivou.
(BLIN/em)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook