Jedan Air Tractor tipa AT-802 F ili AT-802 A, u zavisnosti od toga radi li se o dvosjedu ili jednosjedu, košta više od tri miliona dolara, što znači da će Federacija samo za nabavku, ako se odluči za tri letjelice, izdvojiti više od devet miliona dolara.
Za održavanje ovakvih aviona nužno je u toku jedne godine, tvrde stručnjaci, izdvojiti još dodatni milion maraka.
- Ostaje misterija zašto se ne koriste zaključci studije koju je Vlada FBiH prihvatila kao referencu i na kraju je platila izradu same studije u iznosu od 170.000 KM jedinom ponuđaču iz 2009. godine Građevinskom fakultetu iz Mostara - kaže izvor, koji je upoznat sa svim detaljima nabavke letjelica za gašenje požara.
Dalje navodi da je studija jasno navela i utvrdila svrhu i namjenu letjelica, smještaj letjelica, adekvatan proces treninga i obuke, stručno osposobljavanje, kao i certificiranje pilota i ostalog osoblja.
- Nije utvrđeno ko će plaćati ljudstvo, Ministarstvo odbrane, Oružane snage ili Vlada FBiH. Također, ne zna se ko će plaćati opsluživanje, troškove letenja, gorivo, mazivo, vodu, pjenilo, retardant - pojašnjava sagovornik.
(Indikator.ba, DEPO PORTAL, BLIN MAGAZIN/md)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook