DRUŠTVENA MREŽA ORIJENTISANA NA BIZNIS KLIJENTE

LinkedIn sve popularniji, za petama Twitteru

Arhiva10.01.13, 19:04h

Društvena mreža, koja je orijentisana na biznis klijente, dostigla je cifru od 200 miliona korisnika, a svake sekunde dvije osobe otvore novi nalog

LinkedInU posljednjem izvještaju, objavljenom početkom novembra prošle godine, navodi se da Linkedin ima 187 miliona članova i da je ta brojka lani rasla po stopi od 10 do 15 miliona članova po kvartalu, prenosi portal Mashable.

Ova društvena mreža, pokrenuta 2003. godine, prerasla je brojku od 100 miliona registrovanih članova tokom 2011. godine.

Prema podacima kompanije, 74 miliona korisnika se nalazi u SAD, 11 miliona u Velikoj Britaniji, sedam miliona u Kanadi, 18 miliona u Indiji i 11 milliona u Brazilu. Broj korisnika najbrže raste u Turskoj, a slijede Kolumbija i Indonezija.

Kada je riječ o mobilnim korisnicima, najveći rast se bilježi u Kini, Brazilu, Portugalu, Indiji i Italiji. Twitter je sredinom decembra 2013. objavio da ta mreža ima 200 miliona aktivnih korisnika, koji tvitnu makar jednom mjesečno, ali da registrovanih korisnika ima do 500 miliona.

(DEPO PORTAL, BLIN MAGAZIN/md)


Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook