KAMPANJA 'HALO, PLATI MANJE' - NOVI SKANDAL NA MARKETINŠKOM BH. TRŽIŠTU

Gdje je nestalo 500.000 KM koje je Via Media uzela od HT Eroneta?!?

Arhiva12.07.12, 19:40h

Kako izvještava "Slobodna Bosna", na bh. markeitng tržištu na pomolu je nova velika afera. Prema pisanju ovog medija, Via Media je naplatila oko 500.000 KM na ime realizacije ERONET-ove kampanje "Haloo - plati manje", ali taj novac nisu dobile brojne medijske kuće koje su emitirale reklame za ovu kampanju

Kampanja 'Haloo, plati manje'

Zato je danas u HT Eronetu zavladala panika, jer su uposlenici hercegovačkog mobilnog operatera iznenada bili zasuti pozivima iz brojnuh medija koji su kategorički tražili da se obustavi emitiranje spotova iz pomenute kampanje dok im klijent, tj. Eronet, ne izmiri račune za obavljenu uslugu.

Kako saznaje DEPO PORTAL, Via Media je zakup medija dosad vršila putem agencije Direct Media, te je, zapravo, njoj ostala dužna ogromni iznos na ime plaćanja reklama u medijima, naročito elektronskim. Via Media sada pokušava da napravi direktne ugovore sa medijima, dok njen dug prema Direct Mediji ostaje neriješen.

Vesna Beganović
VESNA BEGANOVIĆ, direktorica agencije Via Media, koja trenutno vodi kompletnu kreativu HT Rroneta, ali i dio poslova medija zakupa, kakav je bio ovaj za kampanju "Halo, plati manje"

U samom Eronetu su krenula medusobna optuživanja u vezi ovoga posla, te su na površinu isplivale dosad nepoznate činjenice o odnosima između vlasnice ove agenicije i ljudi iz uprave ovog operatera. Naime, suprotno dosadašnjim brojnim navodima u medijima kako je Stipe Prilić bio taj koji je odobravao marketinške ugovore za Eronet, ispostavilo se da je, zapravo, ključni čovjek za donošenje odluka u vezi marketinga Davor Daraboš, član uprave i direktor za nepokretnu mrežu.

Daraboš je povjerljivi čovjek T-Coma u BiH i osoba koji ima autonomiju u svim poslovima prodaje i marektinga HT Eroneta. Praktično, Prilić nema nikakvog utjecaja na ove poslove, te su nedavno odobreni tenderi za kreativu i marekting ovog telekom operatera išli isključivo preko Daraboša. Njega već duže vrijeme optužuju za bliskost sa direkoricom Via Medije Vesnom Beganović, koja trenutno vodi kompletnu kreativu ove kompanije ali i dio poslova medija zakupa, kakav je bio ovaj za kampanju "Haloo - plati manje".

S druge strane, Prlića, kao predstavnika većinskog kapitala, frustrira ova situacija, te odavno traži podršku Vlade Federacije BiH kako bi predstavnici većinskog kapitala imali i premoć u odlučivanju nad važnim odlukama.

Zasada mu to teško ide, pa o svim važnim pitanjima prodaje i marektinga hercegovačkog operatera i dalje odlučuju Daraboš i Zagreb.

(Slobodna Bosna/DEPO PORTAL)


Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook