- Ideja izgradnje Grand Centra Ilidža bila je da se na ovom području ponudi jedan ovakav objekat koji će građanima ponuditi sadržaje savremenog shopping centra. Grand Centar Ilidža je otvoren prije dvije godine, u kojem je uspio opstati i postati prepoznatljiv zakupcima, ali i kupcima. No, vlasnici objekta su se odlučili da posao upravljanja i rukovođenja Centrom u cjelini povjere profesionalnoj kompaniji, a svi smo svjedoci pozitivnih kretanja i novih sadržaja koje Grand Centar Ilidža nudi od kako je rukovođenje i upravljanje preuzeo Energon facility management d.o.o., rekao je na današnjoj press konferenciji Vahid Tanović, predstavnik vlasnika Grand Centra Ilidža.
Facility management je usko specijalizirana oblast koja integrira veliki broj usluga, od tehničkog održavanja objekta sa svim servisima i tehničkom opremom - od grijanja, hlađenja, elektroinstalacija, vodovoda, kanalizacije, do zakonskih ispitivanja tih sistema. U istu grupu ulazi i usluga čišćenja objekata, zaštitarska služba, te sistemi kontrole pristupa objektu.
- Korisnici usluga ENERGON facility managementa dobijaju cjelovita rješenja u području tehničkog, infrastrukturnog, te komercijalnog upravljanja i održavanja nekretnina, odnosno, svih aspekata neophodnih za besprijekorno funkcioniranje poslovnih i komercijalnih objekata, naglasio je Željko Kućiš, predsjednik Uprave Energon facility managementa Zagreb.
U Bosni i Hercegovini ova kompanija posluje od 2009. godine i pored Grand Centra, obavlja poslove tehničkog i higijenskog održavanja za TC Merkur-Otoka.
- U pregovorima smo sa drugim trgovačkim i poslovnim centrima u BiH. Imamo jako pozitivne reakcije na usluge koje nudimo potencijalnim klijentima, tako da imamo razloga biti optimisti i vjerovati da će se broj korisnika usluga facility managementa u BiH povećavati, što će rezultirati i otvaranjem novih radnih mjesta, istaknuo je Ernad Kovačević, direktor Energon facility managementa BiH.
(DEPO PORTAL)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook