Ukoliko ste se prošetali po centru Sarajeva ili Mostara teško ste mogli promašiti LCD video zaslone, koji su postaljveni na najpopularnijim i najfrekventnijim centralnim pub-ovima, kafićima, restoranima, buregdžinicama i barovima.
Prednost ovog oglašavačkog sistema leži u postojanju softwerkog rješenja koji omogućava da emitira vlastiti digitalni signal preko interneta, te s tim pruža klijentima neprestanu kotrolu nad sadržajem.
- Prikaz video reklama i dinamični digitalni marketing je moderan način oglašavanja. Naša misija je skrenuti pažnju i maksimalno eksponirati proizvode i usluge naših klijenata. Razlika između nas i ostalih načina oglašavanja nalazi se u činjenici da mi emitiramo, odnosno spajamo „marketing“ i „entertainment“. Tako na našim video zaslonima, koji se nalaze u visokofrekventnim lokacijama gdje se ljudi zadržavaju, mi ne emitiramo samo sirove reklame koje će nakon trećeg ponavljanja biti ignorisane, već spajamo kratke klipove entertainmenta kako bi privukli pažnju građana, te ih onda izlažemo reklamama klijenata, koje na ovaj način imaju 97% šansu da budu zapamćene. Jedna reklama bilo kojeg klijenta se ponovi 10,000X mjesečno na jednoj lokaciji. Ljudi koji se zateknu blizu naših zaslona naprosto bude nemoguće ignorisati sadržaj - rekao je Omer Čevra, menadžer firme Media Solutions Sarajevo.
Ova firma sa sjedištem u Sarajevu, pored glavnog grada, ima oglasne lokacije u Mostaru, Čapljini, Čitluku, Ljubuškom, i Širokom Brijegu a u planu je razvitak na sve veće gradove u BiH.
(DEPO PORTAL)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook