SUPERBRANDS

Počinje izbor najjačih tržišnih marki u BiH

Arhiva01.09.11, 20:34h

Međunarodna organizacija "Superbrands", globalni autoritet na području brandinga, započinje sa izborom najjačih tržišnih marki za 20011/2012. godinu u Bosni i Hercegovini

superbrandsU proces glasanja, uz stručno vijeće, bit će uključeni i potrošači.

Ovogodišnji izbor započeo je formiranjem stručnog vijeća kojeg čini 40 uglednih i priznatih marketing, poslovnih i akademskih stručnjaka, te predstavnika medija.

Mogućnost glasanja za najjače Superbrandove u Bosni i Hercegovini pružena je i široj javnosti pristupom internet stranici www.superbrands.ba.

Za izbor najjačih u Bosni i Hercegovini konkurira čak 1.000 tržišnih marki, raspoređenih u 27 kategorija, koje su odabrane na osnovu podataka uglednih i neovisnih agencija za istraživanje tržišta (GfK, Mareco Index Bosnia, Puls i Valicon).

U izboru sudjeluju kako domaće, bosanskohercegovačke tržišne marke, tako i one međunarodne.

Superbrands status garancija je kvalitetnog odabira te predstavlja jake i dugotrajne robne marke koje opravdavaju povjerenje kupaca.

Organizacija Superbrands prisutna je u 88 zemalja svijeta, a 2008. godine započela je s radom i u Bosni i Hercegovini.

(FENA/dg)


Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook