U proces glasanja, uz stručno vijeće, bit će uključeni i potrošači.
Ovogodišnji izbor započeo je formiranjem stručnog vijeća kojeg čini 40 uglednih i priznatih marketing, poslovnih i akademskih stručnjaka, te predstavnika medija.
Mogućnost glasanja za najjače Superbrandove u Bosni i Hercegovini pružena je i široj javnosti pristupom internet stranici www.superbrands.ba.
Za izbor najjačih u Bosni i Hercegovini konkurira čak 1.000 tržišnih marki, raspoređenih u 27 kategorija, koje su odabrane na osnovu podataka uglednih i neovisnih agencija za istraživanje tržišta (GfK, Mareco Index Bosnia, Puls i Valicon).
U izboru sudjeluju kako domaće, bosanskohercegovačke tržišne marke, tako i one međunarodne.
Superbrands status garancija je kvalitetnog odabira te predstavlja jake i dugotrajne robne marke koje opravdavaju povjerenje kupaca.
Organizacija Superbrands prisutna je u 88 zemalja svijeta, a 2008. godine započela je s radom i u Bosni i Hercegovini.
(FENA/dg)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook