On za sebe kaže da je veliki vjernik i da će se, čim se prašina oko ovog slučaja bude slegla, oglasiti ulema (grupa imama) u koju, kako kaže, ima veliko povjerenje i koja će objasniti pojavu džina u njegovoj kući.
Iako teolozi islama tvrde da je džin nevidljiv okom, osim kada se pojavljuje u ljudskom obliku, Amko tvrdi suprotno i kaže da je u Kuranu zabilježeno da je Alah stvorio džine i ljude da bi mu se pokoravali.
"Iščekujemo sufur (doručak u mjesecu posta Ramazanu), gledamo ne bi li se (džin) pojavio otkud. Samo hoćemo da ga još jednom vidimo", kazao je Amko.
Uprkos pozivu gradskih vlasti građanima na pribranost, povodom priča o navodnom pojavljivanju džina, interesovanje za ovu pojavu ne jenjava, a jedan od komšija porodice Vrujčanin tvrdi da ga je, čak, i fotografisao.
Teolog i vrsni poznavalac ove oblasti Jakub Leković je ranije ispričao da, prema svetoj knizi Kuranu, na svijetu postoje meleki (anđeli), koji nastaju od svjetlosti, dok džini nastaju od vatre, a ljudi od zemlje.
Na nekakvoj zamišljenoj ljestvici, objašnjava Leković, otprilike čak 90 odsto na svijetu čine meleki, dok preostalih 10 odsto dijele džini i ljudi.
Prema njegovom tumačenju, svaki čovjek odmah po rođenju ima svog džina pratioca (Karin) i meleke koji prate samo pravovjerne.
"Meleki su tako programirani da su poslušni Bogu i da ne prave grijehe, dok su džini duhovna, razumna bića", naveo je on, dodavši da, prema Kuranu i Hadisu (govor božjeg poslanika) ima raznih vrsta džina - onih vjernih i pravovjernih, ali i onih zalutalih.
Leković tvrdi da je moguće da džin opsjedne ljudsko tijelo, pa i da se zaljubi u osobu u čijem se tijelu nalazi. Za to vrijeme, kazao je on, džin i osoba u čijem se tijelu nalazi imaju mogućnost komunikacije.
Ipak, kaže ovaj poznavalac islama, džin je nevidljiv, ma koji bio, a u prilog tome on citira riječi Muhameda koji je rekao: "Ko kaže da je vidio džina (u njegovom izvornom obliku), recite da je slagao".
Amir, međutim, tvrdi da je imao blizak susret sa džinom koji pohodi njegovu kuću, kao i da mu je tom prilikom dobacio: "Nemoj da ti ja dođem tamo, pa ćeš ili baciti ti mene ili ja tebe", i još nešto na arapskom što ga je, kako kaže, naučio jedan hodža. Džini je poslije toga nestao.
Prije nego što je džini nestao, tvrdi Amko (na slici), iz pravca tavanice prema njemu je bačena saksija koja ga, međutim, nije pogodila.
Njegov drug Irfan, koji je Amiru pravio društvo u čekanju da se džin ponovo pojavi, ispričao je da je vidio džina u ljudskom obliku i da je u prvi mah pomislio da je neki lopov.
"Izašao je u ljudskom obliku do pola, ali mu se nisu videle ruke i lice. Mislili smo da je lopov, a kada smo se popeli gore nije ga više bilo. Čuli su se samo koraci. Na sebi je imao belu majicu i belu košulju", naveo je Irfan, koji kaže da su te noći penjanje na krov ponavljali nekoliko puta.
On tvrdi da je, ipak, u jednom trenutku tada vidio džina, ali mu se tada kaže slošilo, pa se onesvijestio. Prije nego što mu se pred očima smračilo, on tvrdi da je vidio da džin nestaje u vidu "dima od cigarete".
Irfan kaže i da je džin za sobom ostavio majicu i metlu.
"Uzeli smo tu majicu i metlu i polili smo ih benzinom. Iako je vatra bila velika, i majica i metla su jedva izgorjele", tvrdi Irfan.
(Agencije, Blin/đk)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook