Smjele ideje ili finese za prezasićena društva? Svejedno su se obogatili preko noći.
Na internet stranici gdjeinvestirati objavljeno je da se kompanija "Fatheadz" bavi proizvodnjom naočala za velike ljude. Osnivač Riko Elmor (Rico Elmore) počeo je sa proizvodnjom 2004. uloživši u ovaj "start-up" biznis pola miliona dolara. Samo tokom 2010. Elmor je zaradio dva miliona dolara.
Težak 135 kilograma, Elmor se umorio od traženja naočala za sunce koje bi mogle da stanu na njegovu veliku glavu i odlučio je da ih sam napravi.Takvo pomagalo košta između šest i 50 dolara, a u planu je nova linija za žene, koja će nositi drugo ime.
Drugi veoma zanimljiv biznis koji donosi višemilionsku zaradu osmislio je fotograf Karl VanderSchuit. Reč je o lažnimi kockicama leda koje svijetle.
VanderSchuit je počeo da se igra stavljajući svjetiljke niskog napona u akrilične kockice leda. Nedugo zatim, svijetleće kockice na baterije postale su senzacija na korporativnim žurkama.
VanderSchuit je potom predstavio liniju LED-svijetlećih kockica koje se prodaju u supermarketima. U biznis je uložio oko 100.000 dolara, a u 2009. je ostvario prihod od 1,3 miliona dolara.
Rick Platt iz Las Vegasa uložio je oko dva miliona dolara u sale prekrivene trambulinama.
Napravio je tri Sky Zone za održavanje rođendana, korporativnih žurki, kao i za sve one koji su spremni da plate 12 dolara na sat.
Švajcarska kompanija "Crne čarape" (BlackSockch) bavi se pretplatom na italijanske, kratke ili duge čarape do koljena, pamučne, od kašmira ili svile.
Moguće je pretplatiti se nekoliko puta godišnje, i to sve u pakovanju od devet pari po cijeni od 89 dolara.
Svaki novi 'pretplatnik na čarape' dobija kalkulaciju koliko će vremena uštedeti ukoliko ne naruči nov par čarapa -12 sati svake godine ili tri nedjelje prosječnog života jednog Švajcarca.
Osnivač je Samuel Liechti, uložio je u posao 30.000 dolara, a biznisom se bavi od 1999. Od 2005. 'pretplata na čarape' dostupna je i u Sjedinjenim Američkim Državama. Dvije godine kasnije, "BlackSocks" je počeo sa prodajom 'pretplata' i na donji veš.
Švajcarski biznismen sada ima preko 60.000 aktivnih pretplatnika u 74 zemlje svijeta.
Bračni par Kevin i Angie O'Brien prodali su svoj hostel za pse da bi ušli u novi biznis.
Uložili su 97.000 dolara 2004. godine i početna investicija je uključivala novi kombi, google oglase, internet stranicu...
petrelocation.com - vaš ljubimac s nama leti gdje god želite
Preduzetni bračni par tvrdi da može da preveze živu životinju svuda oko svijeta, psa od Šangaja do Sijetla, žabu iz Južne Afrike do San Antonija ili mačku iz Švajcarske do Amerike.
Servis uključuje avionske karte, carinu, analize krvi, logistiku, veterinarske preglede i karantin.
Zaradili su četiri miliona dolara samo u 2010. godini.
Tanjug/DEPO PORTAL/a.k.
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook