Video je dio kampanje za medijsku kompaniju Hearst Corporation koja u svom vlasništvu ima Cosmopolitan, Esquire. ELLE... Cilj kampanje je promocija "Cosmo For Guys", odnosno iPad Cosmo časopisa za - muškarce.
Glava djevojke je zatvorena s četiri iPada, a svaki od njih prikazuje jedan dio njene glave iz različitih uglova. Dok se šeta parkom u NYC, počinje privlačiti pažnju, međutim samo jedan muškarac joj se usudio približiti i sjesti pokraj nje...
"Koncept i analogija ovdje su kako bi pokazali dečka koji 'ulazi u glavu djevojke' i na neki način 'čita njen um' listajući stranice magazina na iPadu. Razlog za to je ovaj: ovo je prvi časopis za muškarce kojeg su napisale žene, tako da prvi put žene puštaju dečke da saznaju što one misle ", rekao je kreativni direktor Michael Krivicka.
(Net.hr/md)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook