PAD POPULARNOSTI DRUŠTVENE MREŽE

Čak i osnivači Majspejsa prestali da ga koriste

Arhiva25.06.11, 12:38h

Nekada veoma popularna društvena mreža Majspejs očigledno doživljava najcrnje dane. Popularnost ove mreže toliko je oslabila, da čak ni njeni osnivači već godinama ne osvježavaju svoje profile.

MyspaceProfil nekadašnjeg šefa Majspejsa Krisa de Volfa je zatvoren za javnost, ali njegov kolega osnivač Tom Anderson ima javni profil, iz kojeg je jasno da on ovu mrežu praktično nikad ne koristi.

"Budite u toku sa svim vrelim novostima na Majspejsu", bio je posljednji Andersonov post, objavljen još u martu 2010. godine!

Anderson, koji je automatski bio prvi prijatelj svakog ko bi otovrio nalog na Majspejsu, na svom profilu nije promijenio čak ni godište, pa tamo sada piše da ima 35 godina, a zapravo ima 40.

Očekuje se da će mreža Majspejs uskoro biti prodata kompaniji specijalizovanoj za video-igre "Activision Blizzard".

Osnivači su Majspejs prodali kompaniji "News Corp" 2005. godine za čak 580 miliona dolara, ali stručnjaci predviđaju da ovog puta ta cena neće biti veća od 100 miliona dolara, budući da je Majspejs veoma zaostao iza konkurencije Fejsbuka i Tvitera.

(Blic.rs, BLIN MAGAZIN/tg)


Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook