Vozovi iz Doboja još nisu krenuli, ali Džombić je kategoričan da neće pregovarati pojedinačno s sindikatima mašinovođa, jer je, kaže, Vlada RS-a ispunila svoje obaveze, uplatila pet miliona maraka za dva regresa i topli obrok u skladu s dogovorom s predstavnicima Štrajkačkog odbora, s kojima će potpisati i sporazum najkasnije sutra.
“Treba nam podrška menadženta i sindikata da uđemo u reaorganizaciju ‘Željeznica’, jer na način kako se sada radi, s ovim brojem radnika, to preduzeće nije na dobrom putu”, rekao je entitetski premijer u izjavi novinarima u Banjoj Luci.
Džombić je navao da štrajk željezničara nanosi štetu ne samo tom javnom preduzeću, već i privredi, pa smatra da na to niko nema pravo i mora za to da “odgovara”.
I predsjednik Privredne komore Borko Đurić ističe da se, iako podržava prava radnika, ne smije zaboraviti i da to preduzeće ima i obaveze prema korisnicima usluga, a štete koje su firme pretrpile zbog štrajka u “Željeznicama RS” bit će sigurno ogromne.
Đurić se zalaže i za uvođenje instituta radne obaveze kroz osiguranje minimuma procesa rada kako bi se osiguralo funkcioniranje privrednih subjekata i preduprijedile eventualne štete.
Međutim, predsjednik Samostalnog sindikata mašinovođa Simo Cvjetković kaže da oni samo traže ono što je zarađeno.
“Tražimo samo ono što je potpisano kolektivnim ugovorom, a ako se postigne dogovor, vozovi će krenuti u roku od 10 minuta”, naveo je Cvjetković.
Očekuje da tokom dana stigne poziv na pregovore bilo od Vlade ili resornog ministarstva ili uprave, a tražit će garancije za isplatu plaća radnicima “Željeznicama”, kao i drugih dugovanja.
Kroz dobojsku stanicu prolaze samo međunarodni vozovi i kompozicije, kojima upravljaju mašinovođe iz Federacije BiH.
(FENA/em)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook