Stručnjaci iz regije i svijeta govorit će o e-marketing temama među kojima se ističu digitalna kreativnost, društvene mreže, srč marketing, onlajn/oflajn i cjelovite kampanje te nove tehnologije i novi mediji, koje će uticati na vaše shvatanje zadivljujućih mogućnosti koje internet i moderna tehnologija donose u kontekstu novih poslovnih prilika.
U sklopu programa naziva 90-60-90 koji će voditi poznate blogerice iz regije pregledati ćemo zapažene onlajn događaje i kampanje koje su svojom inovativnošću i uspjehom obilježile proteklu godinu.
Sljedećeg dana, 13. aprila učesnicima će se na poludnevnom specijalizovanim Best Internet seminaru predstaviti Džon Ronestam, jedan od najuspješnijih svjetskih stručnjaka za digitalni marketing. Džon će govoriti o važnosti integrisanog pristupa u planiranju i provođenju onlajn oglašavanja, te o najboljim metodama kojima želimo osigurati digitalnu onlajn prisutnost. Ovaj poznati Šveđanin vodio je globalne kampanje za brendove poput Adidasa, MTV-a, Nokije, Tojote, BMV-a, Ikee i drugih.
Best Internet konferencija namijenjena je svima iz onlajn industrije – direktorima marketinga, brend menadžerima, kreativnim i medijskim direktorima, akaunt menadžerima te medijskim zakupcima i planerima.
Prijavu za učešće možete popuniti putem oficijelne veb stranice Best Marketing Hrvatska.
(DEPO/ds)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook