Zbog takve situacije ovo udruženje s još četiri partnerske organizacije iz Federacije BiH pokrenulo je tromjesečnu promotivnu kampanju o važnosti provođenja odredbi Zakona o mladima FBiH, koji je stupio na snagu u junu 2010. godine.
Promotivna kampanja u formi okruglih stolova, radionica i prezentacija bit će provedena u 20 gradova u Federaciji BiH.
Koordinatorica projekata "Promocija Zakona o mladima FBiH" Amina Durmišević kazala je danas novinarima da je ovo pokušaj motiviranja mladih da nakon završetka kampanje iniciraju svoje ideje o tome na koji način provoditi zakonske odredbe.
Prema ovom zakonu mladi ljudi su osobe od 15 do 30 godina. Zakon predviđa i niz institucionalnih mjera kako poboljšati položaj mladih, mjere koje trebaju omogućiti mladima načine na koje mogu riješiti svoje probleme poput obrazovanja, zapošljavanja itd. Zakon obavezuje i izvršne vlasti da izrade strategiju prema mladima.
Muamer Logo kazao je i da su vlasti u prošloj godini izdvojile 0,05 odsto cjelokupnih budžetskih sredstava za unapređenje života mladih ljudi.
- Ako tu cifru podijelimo na broj mladih ljudi svaki od njih mogao je dobiti oko 2,2 KM - ističe Logo, napominjući da je promotivna kampanja ovog zakona važna da se ti negativni trendovi ne bi nastavili, jer se implementacijom ovog zakona rješava veliki broj problema mladih u BiH.
Pored udruženja KULT kampanju provodi CEM Travnik, DOM Velika Kladuša, EKO mladi Tešanj i "Pod istim suncem" Jablanica.
(FENA/ds)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook