Nelt Grupa u 2025. godini projektuje prihod od 1,5 milijarde eura, što je rast od 9% u odnosu na 2024. godinu. U okviru strateškog ciklusa „Uspon 2030“, od ukupno planiranih 400 miliona eura investicija, više od 30 miliona eura je već investirano u logističku infrastrukturu, proizvodnju i digitalizaciju, saopšteno je danas na godišnjoj konferenciji za medije Nelt Grupe.
Predstavnicima medija obratili su se Darko Lukić, generalni direktor Nelt Grupe, Goran Cerovina, potpredsjednik za Adria tržišta, Nenad Miščević, potpredsjednik za tržište Srbije, Sonja Todorova, potpredsjednica za poslovanje Neltovih brendova, i Bojana Mucić, izvršna direktorica ljudskih resursa Nelt Grupe.
- Uprkos eksternim izazovima, na nivou Grupe ostvarili smo konsolidovani rast prihoda od 9% u odnosu na 2024. U skladu sa strategijom „Uspon 2030“ posvećeni smo našoj viziji i misiji – da kreiramo efikasan i održiv ekosistem koji povezuje ljude i brendove kroz izvrsnost u distribuciji, pouzdanu logistiku i ekspertizu u upravljanju brendovima - istakao je Darko Lukić, generalni direktor Nelt Grupe.
![]()
Investicije u infrastrukturu i digitalizaciju
U okviru strategije „Uspon 2030“ ove godine realizovano je oko 30 miliona eura investicija u proširenje i modernizaciju skladišne i logističke infrastrukture, podizanje proizvodnih kapaciteta i digitalnu transformaciju ključnih procesa. U Albaniji i Bosni i Hercegovini otvorena su nova, savremena skladišta, dok je u Zambiji započeta izgradnja novog poslovno-distributivnog centra. U Baby Food Factory instalirane su nove proizvodne linije, što omogućava povećanje kapaciteta i dalji razvoj portfolija.
Sve poslovne jedinice Grupe bilježe rast prihoda
• Nelt Adria (u okviru koje posluje i Nelt d.o.o. u Bosni i Hercegovini): rast prihoda od 16%, na više od 400 miliona eura
• Nelt Srbija: rast prihoda od 7%, na više od milijardu eura
• Nelt Afrika: rast prihoda od 11%, na 60 miliona eura
Rezultat je ostvaren zahvaljujući jačanju portfolija, novim principalima i logističkim partnerima, među kojima su JTI (Albanija), Beiersdorf (Zambija), Mondelez (Angola), Revlon (Srbija), Bambi (Sjeverna Makedonija) i drugi.
![]()
Liderstvo brendova u ključnim kategorijama
Kompanije Baby Food Factory, Neoplanta i Chips Way zabilježili su kumulativni rast prihoda od 7% u odnosu na prošlu godinu, kao i rast tržišnog učešća, čime su dodatno učvrstili liderske pozicije u kategorijama u kojima posluju. Inovacije u portfoliju, investicije u tehnologiju i snažno upravljanje brendovima ostaju strateški oslonci razvoja Nelt Grupe, uz planirano dalje proširenje kapaciteta i ulazak u nove kategorije.
Ulaganje u ljude: šest miliona eura u povećanje zarada
Nelt Grupa je u 2025. godini uložila šest miliona eura u povećanje zarada, 1,5 miliona eura u benefite za zaposlene, dok je više od 5.500 sati posvećeno razvoju liderstva i unapređenju kompetencija.
Kroz inovativne digitalne platforme kao što su SAP SuccessFactors i InfoNelt, zaposleni imaju jednostavniji pristup informacijama, efikasnije procese i bržu internu komunikaciju, čime se pozitivno utiče na motivaciju zaposlenih.
(DEPO PORTAL/ad)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook