VIDEO/ Konstantno probijanje rokova

Evo kako izgledaju dionice autoputa koje su trebale biti otvorene u oktobru

Biznis Klub03.11.25, 12:35h

Evo kako izgledaju dionice autoputa koje su trebale biti otvorene u oktobru
Iako su rokovi pomjereni, ove dionice predstavljaju ključan iskorak u izgradnji Koridora 5C, koji će povezati Bosnu i Hercegovinu od juga do sjevera i uključiti je u mrežu evropskih saobraćajnih koridora

 

 

Dvije nove dionice autoputa na Koridoru 5C, između Zenice i Žepča, trebale su biti otvorene u oktobru.

 

Ekipa BiznisInfo.ba obišla je teren posljednjeg dana mjeseca kako bi provjerila da li su radovi završeni i da li su dionice puštene u saobraćaj.

 

Kako smo se uvjerili, dionice nisu otvorene, a na njima se i dalje izvode radovi.

 

Radovi na dionici Poprikuše – Nemila pri kraju

 

Dionica Poprikuše – Nemila, duga 5,5 kilometara, jedna je od tehnički najzahtjevnijih na cijelom Koridoru 5C. 

 

Iako su građevinski radovi trebali biti završeni do septembra, a otvaranje planirano za oktobar, dionica još nije završena.

 

Najznačajniji objekat je tunel Bosna, dug 3,6 kilometara, koji će nakon otvaranja biti najduži cestovni tunel u BiH. 

 

Tunel, ranije poznat kao Golubinja, omogućit će izbjegavanje obilazne trase kanjonom rijeke Bosne i značajno skratiti putovanje prema sjeveru zemlje.

 

Veći dio trase je završen i asfaltiran, a mostovi i vijadukti s obje strane tunela već su u funkcionalnom stanju.

 

Ipak, manji dio trase kod Topčić Polja još se gradi, pa će otvaranje, kako sada stvari stoje, biti odgođeno za početak naredne godine.

 

 

Napredak na dionici Nemila – Vranduk

 

Paralelno s tim, završavaju se radovi i na susjednoj dionici Nemila – Vranduk, dugoj 6,2 kilometra. Na prvoj sekciji, koja čini oko dvije trećine trase, radovi su u završnoj fazi. 

 

Ova dionica većim dijelom prati trasu magistralne ceste, a zajedno s dionicom Poprikuše – Nemila čini više od 11 kilometara novog autoputa.

 

Rokovi za sekciju 1 ove dionice bili su isti kao i za dionicu Poprikuše – Nemila, te su one trebale biti zajedno puštene u promet. Završetak ostalog dijela ove dionice planiran je za sredinu naredne godine. Kako se sada čini, sve skupa će biti u prometu tek od 2026. godine.

 

 

Korak bliže modernom autoputu kroz BiH

 

Iako su rokovi pomjereni, ove dionice predstavljaju ključan iskorak u izgradnji Koridora 5C, koji će povezati Bosnu i Hercegovinu od juga do sjevera i uključiti je u mrežu evropskih saobraćajnih koridora.

 

Ovaj dio autoputa naročito je bitan zbog tunel Bosna koji će znatno skratiti vrijeme putovanja od Sarajeva ka sjeveru države i Evropskoj uniji.

 

(Biznisinfo.ba/DEPO PORTAL/au)


Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook