spoj nespojivog

Nekima se uopšte ne sviđa, drugi su ludi za njom: Fenomen Dubai čokolade - zašto je postala globalni hit?

Biznis Klub27.10.25, 19:49h

Nekima se uopšte ne sviđa, drugi su ludi za njom: Fenomen Dubai čokolade - zašto je postala globalni hit?
Moralo je biti riječ o nečemu što izgleda drugačije, što je jedinstveno

 

 

 

Dubai i čokolada bile su samo dvije riječi za koje se nikad nije mislilo da će se povezivati početkom 2025. Deset mjeseci kasnije, varijacije ovog slastičarskog proizvoda punjenog pistacijama, mogu se vidjeti u gotovo svakom supermarketu širom svijeta.


Charles Spence, profesor eksperimentalne psihologije na Sveučilištu u Oxfordu, istražio je šta je to što određene namirnice, uključujući Dubai čokoladu i Bubble Tea, čini toliko privlačnima.


- Mislim da je to dijelom posljedica utjecaja influencera, koji su u zadnje vrijeme jako željni pokazati nam kako jedu novu hranu koju su otkrili negdje u svijetu - objasnio je Spence, prenosi BBC.


- Ti se trendovi zatim vrlo brzo šire globalno. Moralo je biti riječ o nečemu što izgleda drugačije, što je jedinstveno - rekao je.


Kada je riječ o Dubai čokoladi, profesor Spence je istakao privlačnu kombinaciju zelene boje pistacije i smeđe čokolade.


- Ta prepoznatljiva kombinacija boja, zbog koje svako ko gleda vašu objavu na Instagramu, zna da imate nešto drugačije.


Naglasio je da je također aktivnost influencera na društvenim mrežama pomogla popularnosti Aperol Spritza pa čak i oživljavanju rose vina.


- Kad ih probate, ponekad se pitate zašto su toliko popularni i što se događa.


- Morao sam istražiti i probati malo Dubai čokolade, a ostatak moje pločice još uvijek je na dnu hladnjaka, ali ne mogu je pojesti do kraja - rekao je.


Profesor Spence rekao je da su trendovi hrane i pića zapravo pokrenuti kod mlađih generacija i na društvenim mrežama s naznakom egzotike proizvoda.


O tome šta bi mogao biti sljedeći veliki trend, rekao je da trenutno nije siguran: "Baš i nisam dio generacije koja prati puls društvenih mreža", prenosi Forbes BiH.

 

 


(DEPO PORTAL/ad)


Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook