Rok za izgradnju dionice Putnikovo Brdo – Medakovo na Koridoru 5C zvanično je istekao 1. juna ove godine. Ekipa BiznisInfo.ba posjetila je gradište ovog vikenda kako bi vidjeli u kakvom je stanju.
Kako su se uvjerili na licu mjesta, dionica nije ni blizu završetka. Asfaltiran je tek manji dio trase, dok se na većem dijelu izvode se drugi radovi poput uređenja terena, gradnje mostova, regulacije rijeka itd.
Radove na dionici Putnikovo Brdo – Medakovo izvodi sarajevska firma Euro-Asfalt. Ugovor o izgradnji ove dionice potpisan je 11. novembra 2022. godine a vrijednost ugovorenih radova iznosi 167 miliona eura sa PDV-om. Dionica je duga oko 8,5 kilometara. Pogledajte kako trenutno izgleda gradilište na dionici Putnikovo Brdo – Medakovo:
Ovo je jedna od dvije dionice koje će činiti novu saobraćajnu cjelinu kod Tešnja. Druga je dionica Medakovo – Ozimice.
Da će rokovi za izgradnju dionice Putnikovo Brdo – Medakovo biti probijeni moglo se i naslutiti. BiznisInfo.ba je u martu ove godine objavio da su nadležni u Federaciji BiH odlučili promijeniti projekt autoceste kod Tešnja, iako nije poznato šta se tačno mijenja.
Osim činjenice da se pred sami istek roka krenulo u izmjenu glavnog projekta, kašnjenje je najavljeno i informacijom koju smo objavili također početkom godine, da tek slijedi izmještanje rijeke Tešanjke na obuhvatu od čak oko 50 parcela.
Iz kompanije Euro-Asfalt za BiznisInfo.ba ranije ove godine je potvrđeno da je razlog kašnjanja izmiještanje rijeke Tešanjke. Drugi razlog je, kako su kazali, tri arheološka nalazišta na koja su naišli tokom radova i koja su zbog procedura provjere i zaštite na neko vrijeme zaustavila radove na spomenutoj dionici.
Pri izvođenju radova pronađeno je nekoliko arheoloških nalazišta i to: Putnikovo Brdo (Općina Usora), Alibegovci (Općina Usora), Tešanjka – Lepenica (Općina Tešanj).
Spomenuta dionica prolazi kroz tri općine – Usora, Doboj Jug i Tešanj. Glavni projekt za ovu dionicu uradio je IPSA Institut d.o.o. Sarajevo.
Ova dionica ide sjeverno od Tešnja, odnosno povezat će ovaj grad sa entitetskom linijom, odnosno sa Dobojem. Druga dionica koja je također u izgradnji, Medakovo – Ozimice, ide od Tešnja južno ka Zenici i Sarajevu.
U svakom slučaju, vozači će se još načekati da autoputem dođu u Tešanj. Za to vrijeme će se izvoz iz ovog grada, jednog od najrazvijenijih u BiH, odvijati cestama ispod svakog nivoa.
(DEPO PORTAL/mm)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook