Neprijatno iskustvo na autobuskoj stanici

Ogorčena putnica: Gužva, jedan šalter radi, a on kaže - trebala si doći ranije! Iz Centrotransa tvrde: Gužve su rijetke!

Biznis Klub29.06.25, 20:08h

Ogorčena putnica: Gužva, jedan šalter radi, a on kaže - trebala si doći ranije! Iz Centrotransa tvrde: Gužve su rijetke!
Ponovo se vraćam da mu kažem da je nemoguće kupiti kartu, da neću stići na vrijeme, nakon čega on povisuje ton i govori kako sam trebala doći ranije, a ne sjediti negdje i ispijati kafu, te traži novac da mi on kupi kartu s druge strane šaltera! Nakon što to uradi, govori mi - vidiš da se može kupiti karta – priča ogorčena putnica

 

 


Brojni turisti već odavno borave u Bosni i Hercegovini, a posebno u Sarajevu, o čemu svjedoče i gužve na ulicama glavnog grada, ali i na glavnoj autobuskoj stanici.


Redovi na šalterima za prodaju karata u frekventnim periodima stoga postaju sve veći problem kako za turiste, tako i za građane BiH.

 

Upravo to je izrevoltiralo putnicu koja je redakciji DEPO portala iznijela svoje neprijatno iskustvo sa Autobuske stanice Sarajevo.
 

- Vraćam se s posla, dolazim na stanicu oko 13 sati kako bih stigla na autobus koji kreće u 13:15, relacija Sarajevo-Tešanj, i pokušavam, kao i uvijek, izaći na peron budući da kartu svaki put kupujem u busu, što vozačima ne predstavlja nikakv problem. Na izlaznoj rampi me zaustavlja gospodin koji tu radi i vraća me na šalter da kupim kartu, na što mu odgovaram da već po ustaljenoj praksi kartu kupujem u busu, jer žurim te da to nikada nije predstavljalo problem. Međutim, on opet na vrlo grub i nimalo profesionalan način insistira da se vratim i kupim kartu na šalteru – priča za DEPO Portal.
  

Naglašava pri tom da razlog kupovine karte u autobusu nije zato što ona ne želi doći ranije, pa kupiti kartu na šalteru stanice, nego zato što „u tom periodu na stanici vlada ogromna gužva i radi samo jedan šalter, u rijetkim slučajevima dva“.


- A meni je iznimno važno da stignem na taj autobus budući da me čeka dijete po koje trebam doći u vrtić. Nakon njegovog insistiranja vraćam se da kupim kartu na šalteru i, naravno, dočeka me nesagledivi red... Ponovo se vraćam da mu kažem da je nemoguće kupiti kartu, da neću stići na vrijeme, nakon čega on povisuje ton i govori kako  sam trebala doći ranije, a ne sjediti negdje i ispijati kafu, te traži novac da mi on kupi kartu s druge strane šaltera! Nakon što to uradi, govori mi - vidiš da se  može kupiti karta – priča naša sagovornica. 


Međutim, ističe, kako smatra da ovakvo ponašanje nije nimalo profesionalno.


- Mislim da njegov posao nije da tumači gdje je ko bio, koliko je sjedio, zašto nije došao ranije... Nakon toga se pitam kakav utisak sve to ostavlja na strance, ukoliko zbog ovakvog ponašanja propuste autobus čekajući u redu da kupe kartu jer nisu došli ranije, a možda je ipak kriva kafa koju su pili prije polaska, ili na čelu svakog putnika treba pisati gdje je prethodno bio – ogorčeno zaključuje ova putnica.


Tragom ovog iskustva DEPO portal potražio je odgovore od menadžmenta Autobuske stanice Sarajevo, koji pak tvrdi da su gužve na stanicama veoma rijetke.


- Angažman i rad utvrđuje se na bazi priliva putnika na autobusnoj stanici. U prethodnih 15 godina ustaljen je broj uposlenika na šalterima koji mogu brzo i kvalitetno obaviti posao izdavanja karata pristiglim putnicima. 
Kada je u pitanju broj putnika koji polaze sa autobusne stanice Sarajevo, želimo istaknuti da se isti, od pandemije korona virusa, smanjuje, tako da su gužve na šalterima veoma rijetke. Treba naglasiti i da značajan broj putnika, posebno mladih, prijevozne karte kupuje online putem. Međutim, i pored navedenog, u frekventnim terminima Centrotrans dodatno angažira osoblje za prodaju karata. Na ovaj način osiguravamo pravovremenu prodaju karata i ukrcavanje svih putnika. Smatramo da je sistem prodaje karata adekvatno razrađen te da u praksi dobro funkcionira – tvrde iz Centrotransa.


A zašto se karta (više) ne može kupiti u autobusu, već isključivo na prodajnom šalteru?


- Autobuska stanica Sarajevo, u saradnji s prijevoznicima, striktno primjenjuje zakonom definiran način prodaje karata i ugovorene uslove tako da se prodaja karata isključivo vrši na šalterima autobusne stanice, uz unaprijeđeni sistema kontrole ulaza putnika kako bismo onemogućili zloupotrebe ulaska u autobus bez validne vozne karte – ističu iz Centrotransa.


Putnici se ponekad žale i na rad Call centra tvrdeći da im se vrlo često niko ne javi, ali iz Centrotransa ističu da nisu zaprimili niti jednu pritužbu


- Call centar autobuske stanice Sarajevo, dostupan putem telefonskog broja 033/213-100, omogućava u isto vrijeme prijem do osam poziva. Prosječno, tokom mjeseca, zaprimimo oko 17.000 kontakata i na svaki uposlenici autobusne stanice uredno odgovore. Ističemo da smo, u saradnji s BH Telecomom, implementirali jedno od tehnički najnaprednijih rješenja, te i to da u tekućoj godini nismo zaprimili niti jednu pisanu pritužbu na rad Call centra – pojašnjavaju.


Kada sve sumiramo, čini se da Centrotrans nigdje ne vidi problem te da, sudeći prema njihovom mišljenju, sve savršeno funkcioniše. No, i putnici su ponekad u pravu, zar ne?!

 

 

(DEPO PORTAL/af/ad)

 


Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook