Mikrokreditno društvo MI-BOSPO iz Tuzle je započelo sa radom u martu 2024. godine, a osnovano je od strane mikrokreditne fondacije MI-BOSPO iz Tuzle koja je lider u pružanju najbolje kreditne podrške ženama.
MI-BOSPO mikrokreditno društvo posluje na području 90 opština Bosne i Hercegovine, kroz inovativan i moderan koncept poslovanja jer korištenjem modernih tehnologija organizuju kompletan proces obrade i odobravanja u sjedištu, a mobilni kreditni službenici su na terenu i rade sa klijentima uz visok nivo poštovanja i organizacijske kulture.
Prema riječima Sandre Bećirović, direktorice mikrokreditnog društva MI-BOSPO, prva godina rada je protekla uspješno, na zadovoljstvo radnika i klijenata.
Kako ocjenjujete prvu godinu poslovanja MI-BOSPO društva u 2024. godini?
Drago mi je da možemo razgovarati o tome, jer smo baš ovih dana obilježili našu prvu godinu rada. Mikrokreditno društvo MI-BOSPO je počelo sa radom u martu prošle godine, bilo je izazovno, ali imali smo podršku osnivača, fondacija MI-BOSPO je naš osnivač i desio se transfer znanja i ljudskih resursa, naravno i ulagački kapital, te kapital ugleda naše fondacije i na međunarodnom i na domaćem tržištu kapitala. Većina nas koji radimo u društvu, radili smo prije toga puno godina u fondaciji. Nije nam bio veliki izazov formirati procese u jednom potpuno novom pravnom licu, ono o čemu smo najviše mislili, i to ćemo i nastaviti, je inoviranje kreditne ponude za klijente. Naši klijenti mogu koristiti kredite do 50.000 KM, to je inicijalni motiv i osnivanja društva, ali u okviru ponude težili smo da diferenciramo proizvode i prema povratnim informacijama sa tržišta možemo reći da smo na dobrom putu.
Ko su klijenti mikrokreditnog društva i koje proizvode im nudite?
Naši klijenti su i fizička i pravna lica. U segmentu fizička lica klijenti imaju pristup stambenim kreditima, kao i stambenim kreditima za mjere energijske efikasnosti, zatim ličnim kreditima za nabavku automobila ili slične investicije važne za kvalitet života. U segmentu pravnih lica naša ponuda obuhvata proizvode za srednja i mala preduzeća, zatim i za registrovana poljoprivredna gazdinstva. Posebno nam je važan segment malih i srednjih preduzeća ili, kako mi to govorimo, SME segment, jer smo za njih pripremili čak set različitih proizvoda pa tako za žene u biznisu imamo ponudu koja se zove Biznis žena, za mikro preduzeća imamo Biznis mikro, za poljoprivredu Biznis agro. Ponuda je diferencirana prema svakoj grupi jer i njihovi obimi i vrste biznisa nisu iste, slijedili smo iskustvo i tržište, u cilju da najbolje odgovorimo na potrebe.
Da li MKD MI-BOSPO slijedi misiju osnivača, mikrokreditne fondacije MI-BOSPO?
Mikrokreditno društvo i mikrokreditna fondacija MI-BOSPO su jedan brend, isti brend, tako da i misija društva dolazi iz misije fondacije. Slijedimo iste principe i vrijednosti. Želimo dati doprinos boljem poslovanju klijenata, kroz pružanje najbolje usluge, uz izraženu društveub odgovornost i naravno i kroz dimenziju zaštite okoliša.
Koji su ciljevi MKD MI-BOSPO u tekućoj godini?
Naš glavni poslovni cilj je stabilno poslovanje kroz uspostavljene sisteme rada u prošloj godini, nadogradnja sistema poslovanja i izgradnja dobrih odnosa sa postojećim i novim klijentima. Vjerujemo da dobri odnosi sa klijentima omogućavaju dobar i siguran temelj za dugoročnost poslovanja, a mi ulažemo napore i trudimo se da klijentima omogućimo najbržu i najbolju ponudu kredita.
Šta je vaša poruka za mala i srednja preduzeća i za klijente generalno, šta im trenutno nudite?
Naš tim je brz i fleksibilan, u radu sa klijentima su kreditni službenici koji imaju veliko iskustvo i znanje, kao i spremnost da odgovore na sve upite klijenata. Znamo da je sada izazov obezbijediti kolateral za kredite do 50.000 KM, te smo kreirali ponudu sa znatno olakšanim pristupom kada je u pitanju kolateral. Smatramo da razvoj malih i srednjih preduzeća ne može bez investicija i ulaganja, tako da je naša ponuda spremna i otvorena da podrži potrebe za investiranjem i u stalna i u obrtna sredstva.
(DEPO PORTAL/ad)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook