neugodno iskustvo

Čitateljica poslala fotografije sa polica poznatog trgovačkog lanca, prisjela joj kupovina: 'Nisam mogla vjerovati...'

Biznis Klub11.02.25, 13:16h

Čitateljica poslala fotografije sa polica poznatog trgovačkog lanca, prisjela joj kupovina: 'Nisam mogla vjerovati...'
Osim krcatih polica, tu je i detalj koji potrošač definitivno ne želi vidjeti u shoppingu

 

 


- Došla sam kupiti neke namirnice i nisam mogla vjerovati kad sam ga vidjela. Na najvišoj polici, taman u razini mojih očiju, na čokoladama - povjerila se jedna čitateljica koja je željela ostati anonimna te nam dostavila dvije fotografije.


Snimljene su prošloga tjedna u trgovini Konzum na zagrebačkom Cvjetnom trgu, a osim krcatih polica, otkrivaju i detalje koje potrošač definitivno ne želi vidjeti u shoppingu. Riječ je o žoharu kojeg je naša čitateljica zatekla i snimila među čokoladama i zbog kojeg joj je prisjelo iskustvo kupovine, piše Jutarnji.hr, koji se odmah obratio Konzumu i zamolilo za pojašnjenje.


Iz tvrtke Fortenova rekli su kako Konzum redovito i u skladu s planovima provodi deratizaciju, dezinsekciju i dezinfekciju svih svojih prostora, a u slučaju prijave nepravilnosti naručuju i provode dodatne mjere.


- Sve aktivnosti iz ovog područja u skladu su sa zahtjevima Zakona o zaštiti pučanstva od zaraznih bolesti, kao i zahtjevima sustava upravljanja sigurnošću hrane prema HACCP smjernicama. Ispričavamo se kupcima koji su u našoj prodavaonici doživjeli neugodnost. Njihova sigurnost i zadovoljstvo su nam na prvom mjestu te redovito odrađujemo sve aktivnosti kako bismo im to i osigurali. Svakodnevno smo našim kupcima na raspolaganju, kako u našim prodavaonicama, tako i putem našeg besplatnog kontakt telefona 0800 400 000 ili e-maila [email protected] te pozivamo i vaše čitatelje da nam se slobodno jave - poručili su.

 

(DEPO PORTAL/ad)


Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook