Da će Beograd biti jedna od adresa u kojoj bi svoju prodavnicu trebao imati i prestižni Louis Vuitton brend, bila je najava srbijanskog predsjednika Aleksandra Vučića. Međutim, da u glavni grad Srbije stiže čuveni modni brend Victoria’s Secret & Co nije najava već sigurna stvar, prenosi Forbes BiH.
Kako piše srbijansko izdanje Forbesa, u tržnom centru Ušće u maju se očekuje otvaranje radnje čuvenog brenda, koji će svoj prodajni prostor imati u prizemlju tržnog centra, u prodavnici površine od skoro 500 metara kvadratnih, ističući da Victoria‘s Secret, koji je najprepoznatljiviji po donjem vešu za žene, spavaćicama, odjeći za sportske aktivnosti i plivanje, kao i parfemima i proizvodima za njegu kože, u Srbiju dovodi kompanija SF1 Group.
Pomenuta firma koja je sklopila partnerstvo sa Victoria’s Secret na tržištima Srbije, Slovenije, Slovačke, Malte i Kipra, posluje na 12 tržišta, među kojima i u BiH.
Kako je Forbes ranije pisao, BiH još uvijek nije tržište na kojem svoje prodavnice otvaraju prestižni modni brendovi, naročito ne oni, premium.
- Potrošnja na luksuznu robu vezana je uvijek za životni standard i veličinu tržišta u kvantitativnom smislu, tj. za broj potrošača takvih proizvoda, kod nas ni jedan ni drugi pokazatelj nisu baš optimistični. Prije svega, malo smo tržište, a i nemamo visok životni standard. Postoje male države po broju stanovnika kao što je BiH, ali imaju jako visok životni stanard i kod njih postoje trgovine ovoga tipa na svakom uglu. Mislim da smo za luksuz još uvijek možda nezanimljivi globalnim kompanijama koje se bave prodajom luksuza - kaže za Forbes BiH Julijan Komšić, direktor Agencije za istraživanje Ipsos u BiH.
Iako Victoria's Secret brend pripada cjenovnom razredu koji bi mogla priuštiti i skromnija tržišta, o otvaranju njihove prodavnice u Sarajevu se ne govori još uvijek.
(DEPO PORTAL/ad)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook