U redakciju portala Hercegovina.in javio se čitatelj iz Mostara koji je razočaran zbog svega što je doživio na ljetovanju u Hrvatskoj. Evo njegove priče:
Od malih nogu volim more i roditelji su me kao dijete vodili na ljetovanje na Makarsku rivijeru. U ta vremena, kada sam ja bio dijete, ljetovanje od nekih 5 do 10 dana mogli su priuštiti svi ili gotovo svi, pogotovo mi koji smo tu na korak od mora.
Nažalost danas to nije tako, a i oni koji mogu sebi priuštiti ljetovanje uglavnom su nezadovoljni jer su cijene otišle u nebo, a pohlepni domaćini gledaju da vas što više oderu. Čast izuzecima, nisu svi takvi, imao sam krasnih domaćina, ali kada imate loša iskustva, onda je to kap koja prelije čašu.
Da ne duljim, odlučio sam sa obitelji otići 5 dana na Makarsku rivijeru. Neću slagati kada kažem da štedim cijelu godinu kako bismo se kupali nekoliko dana na moru, i onda vas tih pet dana toliko razočara da vam padne na pamet da više nikada nogom ne kročite na more.
Smještaj sam našao na Bookingu, i to po cijeni od 110 eura po noći. Stoji u opisu smještaja da je 50 metara do mora, a kada smo došli, vidjeli smo da je to ustvari više od 300 metara i to stepenicama do prve plaže. Na našu opasku vlasnica je odmahnula rukom i rekla: Što bi vi, da iz sobe brčkate noge u moru?
Stvari smo izbacili i auto smo onda morali ostaviti skroz do magistrale, a pisalo je da je parking u krugu smještaja. I to je vlasnica komentirala pogrdnim riječima koje neću ni spominjati. Za sve dane je pratila koliko palimo klimu i dežurala kao neki redar ispred apartmana. Neki naiđu na ljubazne domaćine, ali ova naša gazdarica nije ni blizu ljubaznosti.
Kada smo se pomirili sa tim i složili se da ćemo izdržati tih pet dana, na plaži nas je dočekala neugodnost jer sva mjesta u hladu su bila pod ležaljkama. Jedna na dan 10 eura i za nas četvero to je 40 eura na dan. Ili to ili se prži na suncu. Sladoled kugla 2 i pol eura, sok 3 i pol, kava 3, pivo 4. Pizza 13 do 15 eura, jela s roštilja 15 do 25 eura plus posebno prilozi. Sve je to lako sračunati i ako želite bar malo uštjedeti, morate se uspeti do auta pa do prve prodavnic. Na kraju kada sno odlazili vlasnica nam je tražila gotovinu premda je pisalo na stranici kartično plaćanje. Sve u svemu, odmor iz noćne more, i kada smo smještaj ocijenili lošim, zvala je kćerka od vlasnice i bila neprijatna kao njena majka. Da se razumijemo, svi smo svjesni da sve ima cijenu, ali za cijenu na koju smo pristali ne želimo lažne informacije, a koliko vidimo po komentarima, puno vlasnika apartmana daje lažne podatke oko daljine do mora, parkinga i klime. Također znamo da je na plaži luksuz jesti i piti, pa ko voli neka izvoli, ali zauzeti cijelu plažu ležaljkama je prešlo svaku mjeru.
Sve u svemu, dobro razmislite gdje ćete odmarati za svoj novac.
Gazdarica je u jednom trenu rekla da se zadužila da napravi apartmane. Gospođo draga, i mi smo se zadužili da provedemo odmor i sve što tražimo je da nas ne lažete i nećete nas više nikada vidjeti. Prava je šteta što ne postoji nula za ocjenu jer ste prava nula.
Ovim putem se ispričavam svim poštenim vlasnicima apartmana, ali, nažalost, zbog ovih drugih mnogi su razočaran, pogotovo jer je tu more najljepše i najčistije na Jadranu, naveo je razočarani bh. turista.
(DEPO PORTAL/af)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook