Cijene apartmana na hrvatskoj obali iz sezone u sezonu sve su veće. Turisti često imaju osjećaj da iznajmljivači samo nastooje izvući što više novca od njih, te da se nekadašnji šarm i gostoprimstvo domaćina već odavno iščezli.
Ipak, da nije sve tako crno i da ima još onih koji se turizmom bave iz ljubavi i želje da posjetiocima pored pukog smještaja omoguće i jedinstveno ljudsko iskustvo i olakšaju početne nedaće snalaženja, potvrđuje i video koje se nedavno pojavio na Tik Toku , a objavila ga je jedna Hrvatica pojasnivši kako to ona posebno brine o svojim gostima.
Video je u kratkom roku skupio više od 110.000 lajkova i preko milion pregleda, a iznajmljivačica u njemu objašnjava kako svojim gostima prije dolaska pripremi hranu i piće.
"Zamisli, od svih apartmana gost odabere doći baš kod tebe i prvo što mora napraviti je otići u trgovinu. Meni je to totalno glupo i baš zato se potrudim ljudima otići u trgovinu prije nego što stignu gosti, pogotovo ako dolaze na duže vrijeme. Apartmani su skupi i najmanje što možemo učiniti je - dati im nešto što oni ne očekuju, kao na primjer malo hrane i pića. Meni nema ništa draže nego kad me pitaju plaća li se to dodatno. Ja kažem ‘ne‘, i još dodam da za vrijeme boravka na plaži kraj kuće mogu besplatno koristiti pedaline, kajake i supove koliko god žele, i onda ono njihovo oduševljenje na licima. Meni je već to dovoljno da znam da se sav trud isplati. Ne samo to, takav gost će ti uvijek ostaviti pozitivnu recenziju na Bookingu, a i rado će uzeti sadržaj koji se plaća", kaže ona.
Potez ove žene izazvao je mnoštvo komentara i pozitivnih reakcija korisnika TikToka, a i šire javnosti. "Bravo! To rade prave gazde!", "Predivna gesta", "Respect", "E tako se to radi. To znači da vam je stalo da Vam gost bude zadovoljan", samo su neke od pohvala.
(DEPO PORTAL/jk/Foto:Ilustracija)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook