Trovanje Čokolinom! Upravo se to dogodilo jednom splitskom djetetu (podaci poznati redakciji Slobodne Dalmacije) koje je prije nekoliko dana pojelo obrok pripravljen od starog Podravkinog proizvoda kojemu je prije tri mjeseca istekao rok. Kupljen je prošle sedmice u jednoj od Konzumovih trgovina na splitskoj periferiji.
Sporna kutija Čokolina u pakiranju od 200 g kupljena je prije desetak dana u Konzumovoj trgovini na istoku Splita. Onako kako mnogi od nas, vjerujući trgovcu, učestalo čine prilikom kupnje - u brzini, posežući rukom za nekim od proizvoda u prvom redu na policama, bez provjere datuma valjanosti proizvoda. Dijete ga je prvi put konzumiralo nekoliko dana nakon kupnje nakon čega mu je pozlilo - uslijedilo je nezaustavljivo povraćanje zbog čega je završilo na Hitnoj pomoći.
Epilog priče je dijagnoza "trovanje hranom", a zahvaljujući istrazi upornog člana porodice i spoznaja kako se sporna kutija Čokolina (i to ne samo jedna, što je zastrašujuće) nudila na policama Konzumove trgovine s ostalim pakiranjima istog proizvoda novijeg datuma. Na njoj je bila otisnuta valjanost do 15. marta 2024. (vrijedila je od 16. 03. 2023.), a kupljena je početkom juna.
Sanitarna inspekcija je, po prijavi, prompotno reagirala. Njezini djelatnici izašli su na teren, napravili zapisnik i iz trgovine, kao dokaz, ponijeli sa sobom više kutija sa starim Čokolinom čiji je rok valjanosti istekao prije gotovo tri mjeseca.
Na temu Čokolino s davno isteklim rokom trajanja iz njihove trgovine na istoku Splita poslali smo nekolicinu upita i na adresu poznatog trgovačkog lanca. Između ostalih, i ona ko je odgovoran za propust i imaju li dovoljan broj zaposlenika u spomenutom dućanu? Pitali smo i postoje li možda prioriteti u kontroli izloženih proizvoda u trgovini, znaju li inače svi Konzumovi djelatnici, pa tako i oni iz inozemstva (iako takvih u spornoj trgovini nema), čitati deklaracije i provjeravati rok trajanja proizvoda izloženih na policama.
“Izuzetno nam je žao zbog situacije koja se dogodila. Rokovi trajanja proizvoda koje stavljamo na police uneseni su u sustav te odgovorna osoba u prodavaonicama, sukladno proceduri, radi kontrolu rokova. Sve proizvode kojima je istekao rok trajanja bez iznimke uklanjamo iz prodaje”, uzvratili su iz Konzumove Službe korporativnih komunikacija.
“Iako Konzum ima propisane interne procedure i procese rada, nažalost, zbog ljudske pogreške se u iznimnim situacijama može dogoditi da se proizvodi ne povuku sa polica na vrijeme. U slučaju da kupac naiđe na proizvod s isteklim rokom trajanja, isti uvijek može vratiti i uz ispriku mu dajemo ispravan u pola cijene”, navode u Konzumu.
(DEPO PORTAL/dg)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook