Najtraženiji pojam u prošloj godini, također, je bio Facebook, dok je godinu ranije, 2008., ova društvena mreža bila tek na trećem mjestu.
Drugim mjestom na Googleovom Insightsu suvereno vlada YouTube, dok je treći najtraženiji pojam 'Sarajevo'.
Dalje slijede 'google', 'igre', te 'tube' i 'you', na osmom mjestu je 'gmail', devetom 'igrice' i posljednjem 'yahoo'.
Razlike nema ni ako gledamo pojmove prema entitetima - Facebook nijedan pojam ne može parirarti.
Federacija BiH | Republika Srpska |
1. facebook 2. sarajevo 3. youtube 4. google 5. tube 6. you 7. bh 8. gmail 9. igre 10. yahoo |
1. facebook 2. youtube 3. banja luka 4. tube 5. blic 6. google 7. igrice 8. you 9. igre 10. yahoo |
U Hrvatskoj prva dva mjesta, također, zauzimaju 'Facebook' i 'YouTube'. Na trećem je '24', na četvrtom '24 sata', a slijede 'igre', 'gmail', 'jutarnji', 'net', 'net.hr' i 'you'.
U najmoćnijoj zemlji svijeta, Sjedinjenim Američkim Državama, na prvom mjestu je očekivano - 'Facebook', kao i u Njemačkoj, Italiji, Francuskoj, Velikoj Britaniji, Kanadi, Španiji, Švedskoj, Švicarskoj, Argentini, Belgiji, Čileu, Kolumbiji, Češkoj, Dominikanskoj Republici, Grčkoj, Meksiku...
Zanimljivost je i da Facebook groznica, ipak, nije zahvatila cijeli svijet. Tako, uzmimo za primjer, u Brazilu, Poljskoj, Rusiji, Bjelorusiji Facebook nije našao mjesto među top deset najtraženijih pojmova.
(DEPO/md)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook