Zatvaranje posljednje još uvijek otvorene trgovine označava kraj ovog nekad uspješnog lanca supermarketa. Kako pišu njemački mediji, poslovnica Veganza na Warschauer Strasse u Berlinu odlazi u povijest.
Lanac Veganz Group AG bio je mnogo više od lanca supermarketa. Promijenio je percepciju prehrane i potaknuo uvođenje proizvoda biljnog podrijetla na njemačko tržište od 2013. godine, piše Fenix magazin.
Navedena tvrtka se od 2020. usredotočila na proizvodnju vlastitih veganskih proizvoda. Posebno su istaknuti artikli kao što su nagrađivani Veganz Cashewbert i revolucionarni Veganz Mililk, koji su bili prepoznati ne samo zbog svog okusa, već i zbog svojih održivih standarda.
Jan Bredack, osnivač i voditelj Veganz Group AG, izjavio je to dok se opraštao od poslovnica. Objasnio je da bi im vlastiti maloprodajni brendovi omogućili da brzo i učinkovito dopru do mnogih ljudi zainteresiranih za veganske proizvode.
Naglasio je kako je zbog velike potražnje za vlastitim proizvodima zatvaranje trgovina logičan sljedeći korak. Sada je fokus na širenju proizvodnje vlastitih veganskih proizvoda.
Cilj im je nastaviti razvijati inovativne proizvode biljnog podrijetla poput zamjena za jaja, ribu, meso, sir i mlijeko.
Unatoč gašenju poslovnica, Veganz Group AG ostaje predan nastavku svoje misije: promicanju održive budućnosti za prehrambenu industriju.
(DEPO PORTAL/ad)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook