slučaj iz poznatog marketa u sudjedstvu

Ovako trgovački lanci varaju kupce: Na tri metra udaljenosti isti proizvod ima dvije cijene

Biznis Klub05.12.23, 20:39h

Ovako trgovački lanci varaju kupce: Na tri metra udaljenosti isti proizvod ima dvije cijene
Na novi slučaj nepoštene prakse trgovačkih lanaca upozorili i na Facebook stranici “Halo inspektore”

 


Prosječni hrvatski kupac uvijek mora biti na oprezu u domaćim trgovinama i imati oči širom otvorene. Ne samo što su cijene stalno idu gore već i trgovačka praksa često nije na nivou. Na novi slučaj nepoštene prakse trgovačkih lanaca upozorili i na Facebook stranici “Halo inspektore”.

 

Na toj stranici kupce su prije nekoliko dana upozorili da Snickers čokolade na udaljenosti manjoj od metra imaju dvije cijene: na polici 0,90 dok je na blagajni cijena istog proizvoda 1,05 eura. Umjesto niže cijene, blagajnica će na kasi naplatiti onu višu kako na kraju dana ne bi imala manjak.

 


O cijelom slučaju oglasili su se i iz Konzuma, a njihovo objašnjenje objavljeno na stranici “Halo inspektore” prenosimo u cijelosti.

 

- Prije svega, ispričavamo se na neugodnom iskustvu koje je kupac doživio u našoj prodavaonici. Dogodila se ljudska greška s naše strane zbog pozicioniranja istog artikla na više pozicija, koja je isti dan i ispravljena,” izvijestili su iz Konzuma.

 

“Trudimo se poduzeti sve potrebne mjere da se ovakve situacije ne događaju, a u slučaju da se eventualno i dogode, kupac ima pravo na kupovinu proizvoda na kojem je napravljena takva pogreška u iznosu od 50 posto pune cijene.

 

Dodatno, pozivamo kupce da se za ovakve ili slične situacije jave odmah kolegama u prodavaonici ili putem kontakt centra za naše kupce na e-mail [email protected] i broj telefona 0800 400 000 kako bismo riješili sve nedoumice na obostrano zadovoljstvo - savjetuju iz Konzumove Službe korporativnih komunikacija.

 

 

(Dnevno hr/DEPO PORTAL/af)

 

 


Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook